Miljonär... Vad hade du gjort?

Betalat av en del av banklånet på 1000 miljarder som krävdes för att kunna köpa alla trisslotterna.

Och fred på jorden.

Jag hade köpt upp Jamba, sen skrotat skiten. (Inte för att 100 mille räcker kanske men)
Sen hade man nog börjat knarka också. Inte för att man vill utan för att man kommer att ha tråkigt.

Jag hade....

Spent a million dollars on amphetamines
Crashed a lot of cars
Fucked all the stupid stars in Hollywood
Just because i could

apbot skrev:
Sen skulle jag köpa kokain för resterande pengarna och knarka ihjäl mig,
Eller skulle jag? nu har inte jag de pengarna så man kan ju bara spekulera.

Summa summarum= pengar gör en förbannat lycklig!
Och den som hävdar motsatsen är bara avundsjuk på alla rika och vet att de aldrig kommer uppnå sina drömmar.

Lycklig tror jag absolut inte på, roligt skulle man garanterat ha.
Mina drömmar handlar ialf inte om att köpa alla grejer man vill ha för att inte behöva tänka på livet i övrigt.

När man har frid inom sig, kan hantera kriser på rätt sätt och finna mening i sin tillvaro och njuta utan dyra materiella ting så är man lycklig i rätt mening anser jag.

Och nu väntar jag på kommentarer som filosofpladder, dalai lama-entusiast etc men den diskussionen tar jag gärna :7peta

:tummenupp

Freddy82 skrev:
När man har frid inom sig, kan hantera kriser på rätt sätt och finna mening i sin tillvaro och njuta utan dyra materiella ting så är man lycklig i rätt mening anser jag.

I wish korvgubbe was here to see this.
:hihi

(Som alltid gnatar om alla 80-talister)

Freddy82 skrev:
Lycklig tror jag absolut inte på, roligt skulle man garanterat ha.
Mina drömmar handlar ialf inte om att köpa alla grejer man vill ha för att inte behöva tänka på livet i övrigt.

Och nu väntar jag på kommentarer som filosofpladder, dalai lama-entusiast etc men den diskussionen tar jag gärna :7peta

Nä där kan väl ingen säga emot dig.
Lycklig blir man nog först när man accepterar att det inte blir roligare än så här.

Låter väl smörigt värre,men om jag vann hundra mille så skulle faktiskt min första tanke vara att ge alla dom som ställt upp på mig genom åren o gett mig hopp om livet ett totalt ekonomiskt oberoende.Pengar kan inte köpa kärlek o göra missär till glädje.Men det kan ge en stor knuff i rätt riktning.Tänk att kunna vakna varje morgon o veta att man kan göra saker för sitt eget o andras välmående utan att behöva bry sig om jobb o pengar.Det skulle göra mig väldigt glad iaf.Sen skulle jag nog lägga ett bud på modellen Fabios hojgarage oxå :yoparty Kanske stereon med :rofl.Så skulle man väl köpa ett RIKTIGT lyxfnask på heltid oxå,istället för o hanka sig fram på dom här fejkvarianterna man scorar på söder. :tungan

köpt en stor kåk med ett redigt garage köpt lite olika hojar å bilar å börjat importera t-rex och fortsatt jobba som bilmek då för den sociala biten

Jag skulle bli oehört paranoid :tomten

Men jag skulle vara vara rå-generös men ändå inte kasta pengarna omkring mig.
Det sticker lätt i ögonen på endel.

Sen allt annat typ mc,bil,villa,båt,flygplan,investera osv.
Desutom skulle jag lämna in o trimma och fixa min gammla honda 125a bara för att göra det.

Men först skulle jag bjuda polarna på en sjuhelsikes partyresa till något trevligt ställe.

Jag skulle helt klart jobba med något som är kul där man träffar massor av kul folk.

Jag skulle satsa så mycket som det behövdes på forskningen rörande om man kan återuppliva döda personer. Sen skulle jag tvinga nån doktor att återuppliva Bon Scott så man får höra han med AC/DC live.

Inget mer.

Placera alla pengar på antingen Jersey eller något annat skatte paradis. Skriva ett personligt brev till allas våran Göran P att han och hans XXXXX regering inte kommer få se röken av några pengar, Åka Paris-Dakar, byta olja i min bil, Bygga en crossbana, asfaltera min uppfart och köpa ett par bakdäck till hojen sedan ängna någon timme till att burna mest för att reta grannar och se om snuten kommer, Köra medvetet förfort förbi en poliskontroll, Dra en shoping runda och ringt och sjukanmält mig från jobbet för att dagen efter säga upp mig, resa, leva livet köpa kul saker och ta chansen till att bli heltids proffs. Sedan hade jag gått och skitigt bara för att torka mig med 1000 lappar och spola ner. Efter allt detta tror jag nog att jag hade varit trött så jag hade nog gått och lagt mig.

Skulle trimma upp min Puch dakota så miiinn Killeee kan draaa alla er! :arsele

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back