Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför låter tillverkarna alltid designavdelningen gå "crasy" när det gäller design av miljöfordon? Bygg något som liknar dagens fordon så lär försäljningen gå bättre, och ge grejerna lite mer kraft då blir det![]()
det skulle jag säga är det största problemet med miljöfordon, alla ska se ut som något ur en hittepåfilm som utspelar sig år 2004 (som är inspelad 1979).

Den där, till ett vettigt pris, skulle kunna sälja hur mycket som helst, i synnerhet här! Hade jag behövt pendla in till stan hade jag gärna köpt den, just som pendlarfordon! 
kan det säga kabooooom?Undra vad som händer om man kraschar med den och spräcker vätgastankenkan det säga kabooooom?

Jepp! precis som med bensintanken![]()
![]()
så reaktionen vid en läcka är betydligt mer dramatisk än på en vanlig bensintank. När honda lanserade sin nya prototyp vätgasbil förra året på gotlandring, var det ett säkerhetsavstånd på 500m från tankstationen de hade. Det är lite mer avstånt än till en vanlig bensinmack, detta eftersom explotionsrisken är betydligt högre.|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller