Miljöpartiet förbjuder bensin från 2030

Med tanke på hur allt fint anses vara penisförlängare numera så bör rimligtvis den med störst kewk vara killen som bor i gränden bakom pizzerian och inte äger något annat än filten han drar över sig om nätterna... :tummenupp

Men språkröret ställer krav på Löfven – och säger att MP kommer rösta rött till varje regering som de inte ingår i.

– Vi vill ha inflytande, säger Isabella Lövin i P1-morgon.

Enligt IL så har man höga krav trots att de är bland de minsta partierna i riksdagen samt att "rösta rött" är att rösta mot allt. :dummer

"Kravlista" börjar redan kännas slitet, men "ända in i kaklet" är fan ett skämt vid det här laget.

Den som på allvar använder uttrycket fortfarande i den politiska debatten borde dömas till hopp från 10an.

...ner i en tom bassäng.
Då är man så att säga framme.

Enligt IL så har man höga krav trots att de är bland de minsta partierna i riksdagen samt att "rösta rött" är att rösta mot allt. :dummer

Jag kan ha fel, men jag har för mig att någon av stollarna från detta tramsparti har sagt att man ska bli mer "hardcore" så att deras verkliga kärnväljare - cyklande batikflator i hemmagjorda kläder, teknikhatare och brajrökande södermalmare - hittar hem igen. Att köra med skygglappar på och hävda att man är en maktfaktor bara för att var tjugofemte svensk led av sinnesförvirring en söndag i september kanske är en del av detta...?

Modern svensk politik, majoriteten av alla väljare ska stå ut med vad små minoriteter kräver.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph