BostonGurka
Bannad
Vilken modern elektronisk apparat som helst funkar alldeles utmärkt som millimetervågsgenerator.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du vill ha din grabb alla årets veckor så är detta ett ypperligt tillfälle att få det att hända.
... sen får jag försöka ta dumheterna ur grabben de veckor han är med mig.
Varför är det övervägande tjejer (inte alla, men ganska många) som är lite knäppa/korkade och tror på precis vad som helst?![]()
Du ber om det omöjliga, att någon ska begripa sig på kvinnfolk.
Jag misslyckas varje gång jag försöker, att jag lever ensam är bevis nog på det.
Varför är det övervägande tjejer (inte alla, men ganska många) som är lite knäppa/korkade och tror på precis vad som helst?![]()
Vilken modern elektronisk apparat som helst funkar alldeles utmärkt som millimetervågsgenerator.
Frekvensen ligger på ungefär samma nivå som trådlösa telefoner i USA. Du kan ju fråga henne om alla amerikaner därmed automatiskt mår bättre...
Hmm ok. Biodynamiskt för mig är inte helt lika men jag ser att man googlar på det får man mkt träffar på knepigheter.
Nja, det är inte mycket som har så hög klockfrekvens (300GHz) att det avger mm våglängder.
Det är inte mycket som tickar på i 30GHz ens och då är det ju fortfarande cm våglängder.
Även om man räknar blandningsprodukter och övertoner så har du nog inte mycket som producerar mm vågor.
"Millimetervågsapparater genererar vågor med ungefär samma styrka som kroppens (10 mw/cm2), vilket är en miljard gånger mindre än strålning från mobiltelefoner."
Jorå, för millimetervågornas effekt behöver bara vara en miljarddel av en mobiltelefons (dvs i storleksordningen 1W/1.000.000.000 = 1nW).
Och man får ju också betänka att dagens mobiltelefoner är rätt små efter som de trots
allt strålar med 1.000.000.000*10mW/cm2 = 10 megawatt per kvadratcentimeter.
Här blandas det äpplen och päron friskt, vad har utstrålad effekt med våglängden/frekvensen att göra?![]()
Jo det är så att även om energin hos övertoner över 30GHz ligger långt under energin hos grundfrekvenser som
används i elektroniska apparater är den alldeles tillräcklig för att förbättra cellernas vibrationer och kommunikation.
Hon gör mycket bra för grabben också så jag vill inte härja i onödan, tror inte han kan ta skada av det här så varför starta något, live and let live...
Har kan man ens fundera på om det är nonsens eller inte? Har alla hundratals år av upplysning, vetenskap och kritiskt tänkande gått majoriteten av dagens människor förbi?
Var det inte just dessa strålar som TS ville ha, dvs TS bör, om han tror på originalkvacksalveriet, absolut INTE skaffa en vattenvirvlare, om nu mot förmodan det senare kvacksalveriet skulle funka.Ähh, drick lite virvlat vatten så förbättrar cellerna sin kommunikation...
[...]
Skyddar Dig mot mikrovågsstrålning från elektriska apparater.
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |