Milf-camp 2008

Precix !

När startar vi ?
Är det mening att vi ska åka med båtar över stora vatten oxå ??
Lr förläggs övningarna mer lokalt till Stan ?

Och hur mycket Cuprinol förväntas gå åt?

Finns det nån vägledning till sanktionerade MILF hak ?
Det finns www.sunkhak.se ..... Det borde finnas nån seriös Guide nånstans

Vadå? Är inte det en seriös guide? Va i helvet! Inte undra på att jag alltid vaknar i Bredäng eller Brandbergen :mad:

sunkhak.se är en grym sida!

ex: Charlys...

"På Tjallans är alla välkomna; gamla och unga, snygga och fula, kända och okända, aspackade och halvnyktra. I dörren möts man först av de skrålande sportsupportrarna som med dimmig blick följer allt som händer på TV:n, och en av Charly's huvudsponsorer, Canal+. Ett par meter längre in till vänster sitter de överförfriskade veteranerna, stirrandes i golvet. Strategiskt bredvid gången till damtoaletten sitter de, så de kan lyfta blicken från golvet då och då för att spana in bakdelar och dela ut skrynkliga lappar med oförskämda inviter till tjejer i deras barnbarns åldrar...."

Otåliga? goooood, GO_HO_HO_Hooood

Bifogat

• emperor.jpg
    emperor.jpg
    39 KB · Visningar: 51
Nej fan. Jag ska inte me. Den där veneriska brunnen passar jag mig för.

Jag har fan alltid velat åka till Venedig.

jaja, du kommer nog slita upp I tells ya! med polkaklubba och sån där propellerhatt för att påvisa lamköttspotensialen.:brynad

En såndär propellerkeps är ju sjukt finurlig. Undras om de finns som judisk kalott oxå?

Edit: På tal om propellerkeps så slog det mig. Klädtips inför evenemanget? Vi som har varit med förr vet ju, men jag tänkte så att vi inte får med nån nykomling som gör bort sig genom att använda sig av högvattenbyxor eller liknande.

Last edited:
Jag har fan alltid velat åka till Venedig.

En såndär propellerkeps är ju sjukt finurlig. Undras om de finns som judisk kalott oxå?

Edit: På tal om propellerkeps så slog det mig. Klädtips inför evenemanget? Vi som har varit med förr vet ju, men jag tänkte så att vi inte får med nån nykomling som gör bort sig genom att använda sig av högvattenbyxor eller liknande.

PS Dreggel kolla detta Lugano is the shit! http://fotbollskanalen.se/tv4seblog...sJqka8G5ab1sQSr?blogKey=1.427892&entryId=4356

Klädtips ?? Va -f--n :mad:

Ska man ha Blankslitna gabardinbrallor å sidenskjorta med Vit läderslips LR:huvet

Visste inte att milf:arna Triggade på klädkod?
Funkar inte "de" som alla andra ; efter en en normal hemmavärmning med en Dunk vin Spelar väl kläderna ingen roll på objektet för Ancha (35) å Doris(38)
Trodde "de" gick mer på hur snabbt de går å ta av!
Sunkhak .se säger inget speciellt om Milf kvoten på haken ,
det borde finnas nått motsvarande "www.milfhak.se" ?
Nån som kan upplysa ?

Last edited:
Klädtips inför evenemanget? Vi som har varit med förr vet ju, men jag tänkte så att vi inte får med nån nykomling som gör bort sig genom att använda sig av högvattenbyxor eller liknande.

Well. Vill du ha ditt på det torra så är det vit skjorta & skinnväst som gäller.
Som pricken äver i är det bra om du hr ett sånt där cowboysnöre kring halsen.
(Funkar bra på Aladdin också)

Jag har precis bokat en weekend i Lugano. Gruppköp någon?

Jag har precis bokat en weekend i Lugano. Gruppköp någon?

fan..lätt PÅ!!

plockar du MILF:a´rna så tar jag döttrarna...:tummenupp

MMmmmmm.... mums för lammkött... fast inte fel me en dinosarie ibland me..

få en MILF:arsele i gungning e ju inte fel...:yoparty

bara :blah henne till paradiset

stå bakom och :rock tills hela härligheten kommer..:D :D

fan svårt att finna sjyssta :tuttar på yngre.. MILF is thew shit..

å Doris(38).....

Det är en sk "Gmidwf" (GrandMotherIDontWannaF*ck) om hon heter Doris I tells ya. Spelar inge roll och hon hävdar 38.

Well. Vill du ha ditt på det torra så är det vit skjorta & skinnväst som gäller.
Som pricken äver i är det bra om du hr ett sånt där cowboysnöre kring halsen.
(Funkar bra på Aladdin också)

Tischa å jeans funkar perfa. Då får de flashbacks till hunkbilderna i "Okej" från 87 och djuriska lustar triggas. Dressmännen har inte en sportmössa!

Last edited:
Jag var på banken idag och där när jag satt och väntade stegade det in en donna i högklackat, tajta jeans, blont hår i nån modern längre frisyr. Hoppsan sa testosteronet först men sen när hon kom närmre så började bilden ändra sig. Ju närmre hon kom ju äldre blev hon. :mad:
När hon var framme vid mig såg man att hon inte var en dag under 50, men hon måste ha haft en jävligt bra plastikkirurg.

Mitt tips är att man hittar en sån tant, lånar nån "open source"-teknikers glasögon så att hon blir en aning suddig, då har man en kanonsnygg brud med helt sjuk erfarenhet! :tummenupp

Tischa å jeans funkar perfa. Då får de flashbacks till hunkbilderna i "Okej" från 87 och djuriska lustar triggas. Dressmännen har inte en sportmössa!

Jag måste bara hitta ett bra sätt att få en gördel osynlig under tischan. Eller funkar WT-gaddarna som en förlåtande MILF-magnet? (Jag vet ju redan svaret egänkligen, men jag ställer frågan i utbildande syfte)

Last edited:
Jag måste bara hitta ett bra sätt att få en gördel osynlig under tischan. Eller funkar WT-gaddarna som en förlåtande MILF-magnet? (Jag vet ju redan svaret egänkligen, men jag ställer frågan i utbildande syfte)

Säg att du är krögare så är det lugnt. Eller att du blivit befruktad av en giftig jättesnigel och väntar rom.

Jag är skeptisk.......

sh gästar milfcamp ht 2008 version 1,0 @ golden :yoparty

..det låter som en jävligt bra film dock. Jag fantiserar om att vi möter milfar som dessa redan strax innanför entren:

Catherine Keener t.v. är 59a :rolleyes: :tuttar

Bifogat

• janiston.jpg
    janiston.jpg
    46.9 KB · Visningar: 156
sh gästar milfcamp ht 2008 version 1,0 @ golden :yoparty

..det låter som en jävligt bra film dock. Jag fantiserar om att vi möter milfar som dessa redan strax innanför entren:

Här har vi en man med drömmar/visioner! Milfcamp kommer bli en hit om vi gör det på rätt sätt.

Dreggel, Teo, Iron Mike, Starstriker:D är på än så lämge..

När man var ung:rolleyes: hette re försten in på 90-talet vilket man averkade relativt fort. Nu verkar det som 50 talet hägrar. 60 talet är bockat men hur fasingen hittar man en 50-talare utan stomipåse?

Last edited:
Här har vi en man med drömmar/visioner! Milfcamp kommer bli en hit om vi gör det på rätt sätt.

Dreggel, Teo, Iron Mike, Starstriker:D är på än så lämge..

Jag får säkert med mig Henrik m fl... Styr upp!!! Jag/vi kan ordna middag+förkrök på hrc först, sen går vi till "ditt milf-ställe" och kör resten av kvällen där. 00-03, och vill inte milfarna gå vidare hem till "oss", så går vi till "patte" som kör till 05, jag tror inte ens man misslyckas där om man har stomipåse...

Bokat?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...