Milf-camp 2008

:va
Är inte dom flesta av er lite för gamla för MILF-hunting?
Det är en rätt hård gräns på 25 år för att kallas lammkött, efter det är det baggar alltihop:D

Det är en rätt hård gräns på 25 år för att kallas lammkött, efter det är det baggar alltihop:D

Kvinlig logik?

Med det resonemanget kan man alltså vara för gammal för att:

äta lagrad ost.
dricka årgångsvin.
köra veteranbil.
äga antikviteter.
umgås med SSDD.

Milfs är underbara! Den här tråden har återuppväckt underbara minnen från svunnen tid. Kanske dags att börja jaga igen.

Catherine Keener t.v. är 59a :rolleyes: :tuttar

I'll do her
evilgrin39.gif

Dreggel, Teo, Iron Mike, Starstriker:D är på än så lämge..

Ska vi jaga riCktiga MILF's och annat än slagpåsen Kicki så är jag också på :tummenupp

Jag får säkert med mig Henrik m fl... Styr upp!!! Jag/vi kan ordna middag+förkrök på hrc först, sen går vi till "ditt milf-ställe" och kör resten av kvällen där. 00-03, och vill inte milfarna gå vidare hem till "oss", så går vi till "patte" som kör till 05, jag tror inte ens man misslyckas där om man har stomipåse...

Risken med hivflotten är ju att man blir så pass berusad och betuttad att man får med sig en transa från Värmland :rolleyes:

Jag har tills nästa sommar på mig :tuttar

We'll do her toghetter... :yoparty ...det är precis vad såna behöver. Vi måste se till deras behov och inte bara våra egna.

Där finns plats för en hel indianstam. utgångshålen för stomipåsen och sen kan någon stackare ge sig på en armhåla:gnissla

Där finns plats för en hel indianstam. utgångshålen för stomipåsen och sen kan någon stackare ge sig på en armhåla:gnissla

Fullast är han som upptäcker sig själv med brallorna nere jufsandes med stomipåsen :D

angående milfar
Saxat ur Milf boken:

"Vintrosa
Förklaring: När en singelkvinna runt 45 är ute med tjejgänget och drar i sig en stor mängd tetrarödtjut slutar det oftast med att knipmusklerna slappnar av så till den milda grad att ett lättare urinläckage uppstår. Detta leder till en fuktiga underkläder. (Vintrosa är även en ort i Örebro kommun. Oklart om det var där begreppet myntades.)"

Låter lite otäckt tycker jag

VM i trådlyft ...

Nå Blir det nått CAMP Lr Bangar all ur ,,, :va :va :va
Är det Fuzzball Lr Ishockey som gäller istället för att Baxa Tant* (trademark)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti