Nisse977
8000rpm+ känns skönt!
Qwerty skrev:Ha ha precis vad jag håller på och snickrar på. Tänk att det finns fler som mej.Vad använde du för anslutning uppe vid tanken? Gjorde egen eller köpte du något lämpligt?
Jag har än så länge inte haft något soppabrist problem!! Har dragit ur den från 2´an till 5´an mm. Kanske bara har tur med min kran

Men pingelkranen är ju jättebra ifall man tycker att priset är det rätta.Kromad o snygg,o så har den ju ett filter dessutom.Men på min hoj hamnade den så långt ner att slangen fick "uppförsbacke" lixom,därför jag byggde eget istället.