Det har spekulerats länge, nu verkar det vara klart.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,466409,00.html
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,466409,00.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
$noop skrev:Hade ju varit grymt kul att se honom mot Bob Sapp![]()
abstruse skrev:Tveklöst. Dock är ju Sapp inte någon duktig "fighter" IMHO, han är ju bara vansinnigt stor. Har en match från Tokyo på burken där Sapp möter Mr Perfect och hade matchen inte blivit bruten tror jag nog Hoost vunnit. Istället tilldömdes Sapp vinsten då Hoost inte kunde fortsätta p g a, som jag förstod det, att hans ögonbryn/-lock blödde för mycket.
Hoost verkade inte skadad på något sätt, förutom att det blödde från ögat (missförstå mig rätt). Däremot hade han i sedvanlig ordning satt ett antal kraftfulla lowkicks mot sin motståndare och strax innan Sapp fick segern så haltade denne mest omkring som en skadeskjuten kråka.
Han har ju ändå spelat NFLabstruse skrev:Hoost verkade inte skadad på något sätt, förutom att det blödde från ögat (missförstå mig rätt). Däremot hade han i sedvanlig ordning satt ett antal kraftfulla lowkicks mot sin motståndare och strax innan Sapp fick segern så haltade denne mest omkring som en skadeskjuten kråka.
fireblade skrev:Vet inte killen om att han kommer få skitmycke spö...
Abloy skrev:Förbjud eländet, snacka om dessa killar offras. De får grymt mycke stryk innan dommaren bryter matchen. De är tröga innan de börjar med denna idrott, (alltså vet man lite om hur känslig hjärnan är för stötar så utsättar man sig inte för detta frivilligt) och det blir inte bättre av att de skakar om hjärnan på det viset som de gör i denna idrott.
Jonte VSB R-T skrev:Titta bara hur det gick för "white buffalo" mot Abidi. Boxare kommer långt för de tar mycket stryck. Men en boxare måste stå nära för att kunna boxas men inte mui thai:are håller sig så nära...
Skulle det inte in nån sumo brottare mot sapp. Var en presskonferans samtidigt som Gran prix finalen.
$noop skrev:Antar att du menar Akebono? Sapp vann...
Ka11e skrev:Tror Tyson får det svårt mot mer tekniska motståndare som tex Alexey Ignashov eller Remy Bonjasky.
Däremot tror jag Tyson kan komma långt med bara boxningen. Slår han hälften så bra och hårt som han gjorde i sina glansdagar kommer han att knocka många.
Och mot Sapp så behöver jag väll knappast säga att Tyson vinner redan i första ronden. Ska bli riktigt spännande!![]()
// Ka11e
Ken Keniff skrev:Sapp VS Tyson ? ...........Sapp är ju ett glashus , han går ner lätt om ett hårt slag går in, han pallar inte ordentliga slag.

|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller