Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Faan, jag började svara på det första du skrev. Sedan såg jag att du hade editerat.
Det verkar som om 04:an såldes med blå underkåpa på andra marknader än den svenska. Här är en bild från Sportrider på 04:an med blå underdel:
http://images.sportrider.com/bikes/2004/2004-yam-r1-03-1.jpg
Det är billigt att plocka hem hojar från USA med dagens dollarkurs, så att dom kan hålla låga priser är inget konstigt, man får in många motorcyklar i en 80 fots container. QUOTE]
80' container ? Mig veteligen är de största boxarna 45',men nevertheless. Det får fortfarande plats en hög hojjar i en 40' container.
//M -esserschmidt
Jag ska hämta min imorgon.. Får se hur det går!
Inte från Percy Luke väl...
Nån som har hört talas om Grand European Company Leasing i England förresten? Dom påstår att dom har fått in en svensk r6a -05 som gått 900 mil för att nån som leasat av dem inte betalat.. Dom vill sälja den till mig och dom står för frakten.. 42 000 ska dom ha.. Får en känsla av dedär att "Låter det för bra för att va sant så är det förmodligen de" Vad tror ni?
No shit Sherlock!
Jag har f.ö. hört talas om ett plåster som suger fett ur hälen. Upp till 2.5kg per vecka skall man kunna gå ner. Lipo-Slim heter de, vad tror ni?!![]()
äjag har lagt handpenning på en r1 04a, jag blir dock mer och mer övertygad om att det hela är legitimt. Snackat med bägge nissarna (Mikael och Chrisitian) och de väntar på att få samtliga hojar inreggade. Han hade tagit in 5 hojar + en massa EU-moppar och det verkar ju stämma, de hojarna som ligger ute nu är nummer 4 och 5.
Enligt honom kommer de från tyskland urspungligen och han kunde få så bra priser eftersom han köpt loss grejer för sexsiffriga belopp. Jag har varken sett eller hört hojen men jag litar blint på dem![]()
![]()
Men en sak är säker och det är att jag kommer att sova dåligt fram till den dagen jag står med nycklarna i handen och jag vet att skiten rullar![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |