Mikaels Bilförmedling

Läste igenom tråden igen.. och en tanke slog mig.. Är det nån överhuvudtaget som har fått sin hoj som dom har tingat??
+ hur mycket ligger handpenningen på ??

Ser det ut som skit luktar som skit och smakar som skit då är det troligen skit........ Hmmm det gäller ju inte yamaha då men ni förstår vad jag menar =)

Faan, jag började svara på det första du skrev. Sedan såg jag att du hade editerat. :D

Det verkar som om 04:an såldes med blå underkåpa på andra marknader än den svenska. Här är en bild från Sportrider på 04:an med blå underdel:

http://images.sportrider.com/bikes/2004/2004-yam-r1-03-1.jpg

Hehe, ja, när jag kollade närmre så såg jag att det var en -04. Det som förvillade mig var den blå underkåpan just. -04 & -06:ans blå R1:a är ganska lika annars med dekalrenas placering. Bägge har dekaler på tanken, det har inte -05.

Men ja ja, nu är det utrett!:)

Jag ska hämta min imorgon.. Får se hur det går! Jag har gett 10 000

Last edited:
Det är billigt att plocka hem hojar från USA med dagens dollarkurs, så att dom kan hålla låga priser är inget konstigt, man får in många motorcyklar i en 80 fots container. QUOTE]

80' container ? Mig veteligen är de största boxarna 45', :fakta men nevertheless. Det får fortfarande plats en hög hojjar i en 40' container.

//M -esserschmidt

Nån som har hört talas om Grand European Company Leasing i England förresten? Dom påstår att dom har fått in en svensk r6a -05 som gått 900 mil för att nån som leasat av dem inte betalat.. Dom vill sälja den till mig och dom står för frakten.. 42 000 ska dom ha.. Får en känsla av dedär att "Låter det för bra för att va sant så är det förmodligen de" Vad tror ni?

Dom är väl redan avskrivna som bluffare m/BIG i en annan tråd??
Av nån konstig anledning försvann ju deras annonser från Blocket med blixtfart när tråden dök upp?

Dessutom, att sen ens reflektera över att handla av nån som inte ens har en äkta mailadress: "mikaels_bilformedling@hotmail.com".. ??? :rolleyes:

Inte en suck asså..

Jag tror mer på detta medel, 5 kilo i veckan..:tummenupp

www.TRIMGEL.se

"Jag har nu hållit på med Trimgel sedan i fredags kväll (två dagar) och har redan tappat 1,5 kg, samtidigt som jag ätit jättemycket choklad och chips."

HaHahhAHA! Jag ska fan beställa 10 st 4-pack för 17 tusen spänn.

Men jag ska maila dom att jag betalar i efterskott om det fungerar.

R1-04 blå-vit

jag har lagt handpenning på en r1 04a, jag blir dock mer och mer övertygad om att det hela är legitimt. Snackat med bägge nissarna (Mikael och Chrisitian) och de väntar på att få samtliga hojar inreggade. Han hade tagit in 5 hojar + en massa EU-moppar och det verkar ju stämma, de hojarna som ligger ute nu är nummer 4 och 5.

Enligt honom kommer de från tyskland urspungligen och han kunde få så bra priser eftersom han köpt loss grejer för sexsiffriga belopp. Jag har varken sett eller hört hojen men jag litar blint på dem :gnissla :tummenupp

Men en sak är säker och det är att jag kommer att sova dåligt fram till den dagen jag står med nycklarna i handen och jag vet att skiten rullar :D
ä
Jag har oxå lagt en handpenning på en R1:a -04 blå vit hoppas det inte är samma då är det lite skumt.Är det någon som har fått sin cykel levererad?

Om det var detta företaget som låg i Blekinge, så var det väl en kille som blev blåst? hade för mig det var detta namnet, kan ha fel.

Visst, får de ut hojjar så är det ju bra, men kan de inte fixa hojjarna INNAN de lägger ut annonserna? inte så kul som kund om man är spekulant, att "kanske" få den denna månad. "oj det strulade den kanske kommer nästa månad" osv...

Detta företaget ligger uppe i Ljung... Boråstrakterna.. Så inget blekingeskämt iaf..

en kompis betalade 10tkr så skulle han hämta r1:an idag,när han väl kom halvvägs så ringar han firman o talar om det,då säger killarna där att hojen EJ e besiktigad,o EJ på plats utan i stockholm,

min polare vände då hemåt(till polistationen)

VARFÖR e det ingen som fattar att för billigt EJ stämmer alltid

bara för att "firman" finns på blocket betyder det inte att allt e legitimt.

nu e har 10tkr fattigare samt 1 dyr erfarenhet på köpet

hur många har betalat härifrån SH?????

ja ska hämta min imorgon ja.. hoppas jag.. han skulle ringt ikväll men inte hört nåt än

ok nu är vi ju minst 3 bara i denna tråden som lagt handpenning så skulle det visa sig att dom försöker luras så är jag ju inte sen på att göra ett litet hembesök :tummenupp

Jag har fortfarande förtroende för folk dock så jag litar på att jag får min hoj inom 14 dagar som avtalet hävdar, annars har jag ju min lagliga rätt att få tillbaka pengarna. 10k har även jag betalat.

Detta är ett bedrägeri!!! Min bror satte handpenning trots att jag varnade honom och när vi åkte dit för att hämta hojjen så fanns den inte där. Han slutade svara på telefenon. Mikchaels bilförmedling existerar inte, nu har han tagit bort alla annonser som fanns på blocket. Händelsen är nu polis anmäld. Detta är killens uppgifter som han använder
Persnr/Org nr: hans bank kontonr: dessa uppgifer binder sig till denna mannen, det är hans riktiga person nummer och bank nummer. Jag valde att publicera hans uppgifter ifall han nu byter firma namn och börjar annonsera på nytt med ett annat firma namn.

Last edited:
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back