MIKA KALLIO VINNARE I 250cc KINAS GP !!!

Rider71

BikeKnight
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
GIXXER 1100
Godmorgon RaceManiacs !!!

Ett stort "GRATTIS" till Mika Kallio och "FINLAND" som fått sin andra 250cc GP seger......starkt "MIKA" !!!

Racehälsningar Kenta.........:tummenupp

Och därmed kan jag bara säga GRATTIS! till avslöjandet för alla som tänkt se eftersändningen eller ladda ner racet senare :gnissla

Och därmed kan jag bara säga GRATTIS! till avslöjandet för alla som tänkt se eftersändningen eller ladda ner racet senare :gnissla
Om man är en av dessa, hur motiverar man då att man går in på roadracing-delen på ett hojforum? Det är som att vilja bli överraskad över vad som är på tv och sedan surfa runt på tablåerna.

Grymt kul med Kallio, han verkade duktigt nöjd när han blev intervjuad. :)

Om man är en av dessa, hur motiverar man då att man går in på roadracing-delen på ett hojforum? Det är som att vilja bli överraskad över vad som är på tv och sedan surfa runt på tablåerna.
Men jag var aldrig inne på racedelen, det stod med STORA bokstäver på SHs förstasida och så länge vi skriver i denna tråd så kommer det fortsätta synas där.

För övrigt har jag redan sett racet (grattis Mika, såklart), jag tänkte mest på de som inte sett racet än.

Han hade kanske kunnat skriva något annat som rubrik då det ligger på första sidan varje gång någon "uppar"....men men, är ju så här varje gång det är ett lopp på tv.

ironion:
Folk får väl helt enkelt låta bli att gå in på sporthoj den dagen när det är race på tv. :D :va
ironioff:

ändra rubriken tack,innan någon tar efter på motogp.
jag tycker man får surfa utan att läsa sådana saker med stora bokstäver på racingdelen.det är inte första ggr och efter 4 kommer alla hem från erf och ska kolla bilder och hetsa innan de ikväll kollar motogp.så funkar de....byt

Kallio tar hem det iår!
Vet nån om han ska vara kvar i 250 nästa år? Annars styrning hos nåt gp team eller kanske köra med nya ktmen i superbike?

Kallio tar hem det iår!
Vet nån om han ska vara kvar i 250 nästa år? Annars styrning hos nåt gp team eller kanske köra med nya ktmen i superbike?

Vet att han har önskan om en styrning i MotoGp. Sen om det blir verklighet eller inte är en annan fråga. Men det skulle vara mycket trevligt att se honom där med vettig hoj mellan benen. Chansen finns väl men då tror jag att han får ta och vinna i år.

Vet att han har önskan om en styrning i MotoGp. Sen om det blir verklighet eller inte är en annan fråga. Men det skulle vara mycket trevligt att se honom där med vettig hoj mellan benen. Chansen finns väl men då tror jag att han får ta och vinna i år.

kanske brevid dovi eller randy ? och i år vinner han :fakta

kanske brevid dovi eller randy ? och i år vinner han :fakta

Vi får banne mig hoppas på att han vinner. Det är dags för det nu. Drömmen skulle ju vara att KTM utvecklade en GP racer i rekordfart:rolleyes: Annars ser jag gärna att han får platsen jämte årets vinnare och pissar både på honom och resten av startfältet nästa år:tungan

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...