Jennka
Ny medlem
Chris Ash skrev:Har inte din pappa sagt åt dig att du ska sluta fingra på tangentbordet?
Seså, iväg till bitringarna och skallrorna igen!
Ojdå, gammal & bitter lr?
Får ja inte ha en egen åsikt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Har inte din pappa sagt åt dig att du ska sluta fingra på tangentbordet?
Seså, iväg till bitringarna och skallrorna igen!
brinckis skrev:lite väl drastisk nu kanske ...![]()
Gammal var väl att ta i. Han är tom yngre än migJennka skrev:Ojdå, gammal & bitter lr?
Jennka skrev:Ojdå, gammal & bitter lr?
Får ja inte ha en egen åsikt?
Chris Ash skrev:När du dessutom sprider ren dynga direkt från fritidsgården så ska du inte räkna med att folk behandlar dig som oraklet i Delphi.
HanneZ skrev:Lite typiskt att människor som inte ens kan stava till våldtäkt har åsikter om vilket straff som skall delas ut.
H4 skrev:Varför anklagar serberna Anna Lindh till kriget? Stödde hon det hela?
Isåfall, hade han en anledning och är väl ingen idiot som bara dödar folk.
H4 skrev:Varför anklagar serberna Anna Lindh till kriget? Stödde hon det hela?
Dessutom kan väl alla ha åsikter, även om de har dyslexi eller kan inte stava så bra...
mb skrev:Gammal var väl att ta i. Han är tom yngre än mig![]()
Chris Ash skrev:Ja hon stödde det hela. Och nej, det är ingen anledning att mörda henne.
H4 skrev:Man vet ingenting förrän man sätter sig i hans position.
Men som sagt, hon var inte huvudrollen... det var ju fler inblandade som hade större ansvar, så varför döda henne?
Chris Ash skrev:Jovisst, har jag försökt hindra dig?
Att "få ha en åsikt" är inte ekvivalent med "stå oemotsagd", en väldigt vanlig missuppfattning, speciellt på sporthoj.com.
När du dessutom sprider ren dynga direkt från fritidsgården så ska du inte räkna med att folk behandlar dig som oraklet i Delphi.
benrangel skrev:Varför inte. Oraklet i delfi var väl en nerknarkad person som inte sa något vettigt.
Chris Ash skrev:Jag syftade på ditt:
"Isåfall, hade han en anledning och är väl ingen idiot som bara dödar folk."
Iofs en svårbegriplig mening men jag får det till att han inte är "en idiot som bara dödar folk" för att han hade ett fullkomligt vettlöst motiv. Eller vad menade du egentligen?
Jennka skrev:När du skiver att ja ska tillbaka till skallrorna så kan du ju knappast menat att ja ska fortsätta uttrycka mina åsikter?
Du säger emot dig själv. :kocko
Chris Ash skrev:Folks som pratar om människor i termer som "avlivning", tror att öststatsbor mördar folk för att det är trevligt att sitta i svenskt fängelse och stormar in i diskussioner som rabiessmittade apor med kolik för jag inga sakliga debatter med.
Jag hade lika gärna kunnat skriva "dra åt helvete".
Problemet för diagnosticerade dyslektiker är att var och varannan tonåring som inte ids lära sig svenska språket i tal och skrift skyller på dyslexi.H4 skrev:Varför anklagar serberna Anna Lindh till kriget? Stödde hon det hela?
Dessutom kan väl alla ha åsikter, även om de har dyslexi eller kan inte stava så bra...
Jag har inte skrivit att jag är emot åsiktsfrihet.cRoC skrev:Öhhhh "bra skrivet"
person som person, allas åsikter är väl lika mycket värda?
Alla vet väl vad våldtäkt innebär, har man inte då rätt till att tycka till om vad straffet ska bli?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |