Mijailovic vill till helvetesfängelset!!!

HanneZ skrev:
Lite typiskt att människor som inte ens kan stava till våldtäkt har åsikter om vilket straff som skall delas ut.

ja för stavning är ju verkligen relevant i detta sammanhang eller,HanneZ?

edit: för att följa ditt exempel

stava fel - aldrig mer skriva?

:fakta

Last edited:
Superbee skrev:
ja för stavning är ju verkligen relevant i detta sammanhang eller,HanneZ?

edit: för att följa ditt exempel

stava fel - aldrig mer skriva?

:fakta
Ja faktiskt, har man inte klarat av mellanstadiet kanske man inte är mogen för att agera domare.

edit: Såg nu vad du skrev om att stava, jag va ju ironisk med det jag skrev, så att ironisera över det jag ironiserade över blir komplext.

Last edited:
HanneZ skrev:
Ja faktiskt, har man inte klarat av mellanstadiet kanske man inte är mogen för att agera domare.
klarat av mellanstadiet va det ja ... :hihi har pluggat 10 år efter mellanstadiet, så där har du fel. har en magister. :D Jag har iofs inte läst till svensk lärare man jag vet att våldtäkt inte stavas med ck. det bara blev så i all iver.

HanneZ skrev:
Absolut, tyck precis som du vill. Jag respekterar de flesta åsikter, men jag ifrågasätter många!
precis som det skall vara ... för jag kommer förtsätta "tycka" :banana

brinckis skrev:
klarat av mellanstadiet va det ja ... :hihi har pluggat 10 år efter mellanstadiet, så där har du fel. har en magister. :D Jag har iofs inte läst till svensk lärare man jag vet att våldtäkt inte stavas med ck. det bara blev så i all iver.

precis som det skall vara ... för jag kommer förtsätta "tycka" :banana
Alla kan göra fel! För övrigt heter det svensklärare, eller kanske svenskalärare. Så länge du inte menar svensk lärare. För en svensk lärare kan ju vara en matematiklärare, en tysk lärare kan också vara matematiklärare. Ja du förstår vad jag menar. :D

Ja nu va jag dum jag vet, kunde inte låta bli bara.

HanneZ skrev:
Alla kan göra fel! För övrigt heter det svensklärare, eller kanske svenskalärare. Så länge du inte menar svensk lärare. För en svensk lärare kan ju vara en matematiklärare, en tysk lärare kan också vara matematiklärare. Ja du förstår vad jag menar. :D

Ja nu va jag dum jag vet, kunde inte låta bli bara.
precis ... nu blev det fel igen men det bjuder jag på :D

stoppa in skiten där han hör hemma :Bugar

Helt sjukt me svenska fängelsestraff..
för ett tag sen va de ju nån snubbe (utländsk) som hade slagit ihjäl en gubbe i sverige, för att han ville hamna i svensk fängelse..!!! :mad:

Hade jag oxå velat om ja inte haft nåt liv, dom har ju fan gym & tv 1000!... :kocko

Jennka skrev:

för ett tag sen va de ju nån snubbe (utländsk) som hade slagit ihjäl en gubbe i sverige, för att han ville hamna i svensk fängelse..!!! :mad:

Hade jag oxå velat om ja inte haft nåt liv, dom har ju fan gym & tv 1000!... :kocko
ja ... polacker åkte till ystad på hösten och körde onyktra eller begick några småstölder så de skulle åka in i svenskt fängelse. Där bodde de varmt och skönt och fick med sig lite pengar sen när de återvände till polen. härligt samhälle vi lever i :D

brinckis skrev:
ja ... polacker åkte till ystad på hösten och körde onyktra eller begick några småstölder så de skulle åka in i svenskt fängelse. Där bodde de varmt och skönt och fick med sig lite pengar sen när de återvände till polen. härligt samhälle vi lever i :D

Helsjukt.. borde avliva hela bunten.. :4skrika
Så kan skattepengarna gå till nå bättre..
Hoppas de ändras me tiden.. :va

HanneZ skrev:
Ja nu vaR jag dum jag vet, kunde inte låta bli bara.

...

jag vaR ju ironisk med det jag skrev, så att ironisera över det jag ironiserade över blir komplext.
Du stavar rätt bra Hannez, men du har en tendens att alltid missa vissa bokstäver, inte bra. :fatta!

sgtpepper skrev:
Du stavar rätt bra Hannez, men du har en tendens att alltid missa vissa bokstäver, inte bra. :fatta!
De där går som förkortning :) Om inte annat så skyller jag på boksatviusförglömmiussyndromet.

Ravetrancer skrev:
Det finns bara en enda anledning till att han vill sitta i Serbien och det är att där kommer han att bli hyllad o leva gott i fängelset. Varför?
Jo alla där nere hatade Anna Lindh, dom gav henne skulden för att USA bombade Serbien o skyddade kosovoalbanerna, där nere är han en hjälte!

Exaktimundo.

Jennka skrev:

Helsjukt.. borde avliva hela bunten..
Så kan skattepengarna gå till nå bättre..
Hoppas de ändras me tiden..

Har inte din pappa sagt åt dig att du ska sluta fingra på tangentbordet?

Seså, iväg till bitringarna och skallrorna igen!

putteb skrev:
Serbiska fängelset har ingen uppvärmning, 50 fångar per cell - standarden är ljusår från svensk ”Serber säger att han inte kan vara riktigt klok”. :kocko

länk

Han kommer bli dödad i ett svenskt fängelse, det fattar väl han med. Är väl därför han vill ner dit.

Jag blir lite fundersam, har antalet kubik något samband med hur mycket eftertanke man lägger innnan man slänger iväg ett inlägg? Kan det verkligen vara så enkelt?

R-hojjar hamnar utanför dock, annars stämmer inte min teori längre...

t-rex skrev:
Jag blir lite fundersam, har antalet kubik något samband med hur mycket eftertanke man lägger innnan man slänger iväg ett inlägg? Kan det verkligen vara så enkelt?

R-hojjar hamnar utanför dock, annars stämmer inte min teori längre...

Jag tror inte alls på den teorin, jag tror det kan vara den magiska 80-talsgränsen däremot. :gnissla :andasut

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT