Miinins imponerande Sviestadsrejs!

Goodstuff skrev:
Tycker dock att du är lite för förutsägbar i dina val.

Vadå förutsägbar? :tungan Jag har gillat Rossi länge, inte p.g.a hans vinster utan p.g.a hans sätt. Han och jag är lika. Vi spexar. Cralle började jag tycka om p.g.a hans välskrivna krönikor i Bike. Clifford blev en favvis, eftersom jag trodde att han skulle vara spännig och dryg, men istället visade sig vara en äkta trevlig och kul människa. Detsamma gäller Camilo som kom upp och satte sig bredvid mig på läktaren på en bankörning på Gelleråsen förra våren och snackade spår och körteknik (detta var alltså innan han gjorde bra resultat i Rookie 1000). Pedrosa tycker man om eftersom han är en blyg stackare som aldrig skulle få för sig att köra fult eller uppträda ohyfsat. Swedie imponerar eftersom han lyckas köra fort trots att han har noll koll på allt runtomkring banan och Mrlind är ju bara helt otrolig. Om han kan börja köra sådär fort utan att ha kört bana förut innebär det att jag också skulle kunna göra det...

Macho Woman skrev:
...Mrlind är ju bara helt otrolig. Om han kan börja köra sådär fort utan att ha kört bana förut innebär det att jag också skulle kunna göra det...
Dröm vidare. Han är ung, odödlig och har gått den hårda skolan som mcbud och lärt sig köra med bakhjulssladd. Sen har han det där som man inte kan träna sig till, talang.

Teddy skrev:
Dröm vidare. Han är ung, odödlig och har gått den hårda skolan som mcbud och lärt sig köra med bakhjulssladd. Sen har han det där som man inte kan träna sig till, talang.

Det är alltid de som säger "Fick jag bara träna lika mycket så....." tyvärr stämmer det inte, medfödd talang kan ge dig mer än 5000 träningstimmar. Jag vet, för jag har under en 5 årsperiod provat att byta ut talang mot hårt arbete, det går inte......

Teddy skrev:

Sant, sant. Men det tänker jag vägra inse! :gnissla

Se där. En ensam kvinna objektifierar de svenska rr-förarna så till den milda grad att de börjar kämpa om hennes gunst. Tänk omd et fanns ett par-tre st som henne...

Nu kommer ätstörningarna som ett brev på posten.

Last edited:
Chrille skrev:
Se där. En ensam kvinna objektifierar de svenska rr-förarna så till den milda grad att de börjar kämpa om hennes gunst. Tänk omd et fanns ett par-tre st som henne...

Nu kommer ätstörningarna som ett brev på posten.

Ja, gud så synd om er. Det där har ju vi kvinnor bara fått stå ut med under ett par århundraden. :rolleyes:

Macho Woman skrev:
Ja, gud så synd om er. Det där har ju vi kvinnor bara fått stå ut med under ett par århundraden. :rolleyes:

Försöker du bli seriös nu. Passar du dig inte så kommer Gladh.

Macho Woman skrev:
...Rossi...Cralle...Clifford...Camilo...bla bla bla...Pedrosa...Swedie...Mrlind...och så vidare

Tänk nu då, när Valentino RoLLER ger sig in i leken. Garanterat en ny favorit för alla RR-nÖÖÖÖÖÖrdar. Däru!

Seså flickor, sluta nu......

Det finns så det räcker åt alla ...(tror jag)....

Tänk på min ålder, jag klarar inte sådant här längre.... :tuttar

...vill ju inte sluta som Hugh.... :3freak

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!