Macho Woman
Äppelkäck
Goodstuff skrev:Tycker dock att du är lite för förutsägbar i dina val.
Vadå förutsägbar?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:Tycker dock att du är lite för förutsägbar i dina val.
Dröm vidare. Han är ung, odödlig och har gått den hårda skolan som mcbud och lärt sig köra med bakhjulssladd. Sen har han det där som man inte kan träna sig till, talang.Macho Woman skrev:...Mrlind är ju bara helt otrolig. Om han kan börja köra sådär fort utan att ha kört bana förut innebär det att jag också skulle kunna göra det...
Teddy skrev:Dröm vidare. Han är ung, odödlig och har gått den hårda skolan som mcbud och lärt sig köra med bakhjulssladd. Sen har han det där som man inte kan träna sig till, talang.
Teddy skrev:Dröm vidare. Han är ung, odödlig och har gått den hårda skolan som mcbud och lärt sig köra med bakhjulssladd. Sen har han det där som man inte kan träna sig till, talang.
Macho Woman skrev:Sant, sant. Men det tänker jag vägra inse!![]()
Chrille skrev:Se där. En ensam kvinna objektifierar de svenska rr-förarna så till den milda grad att de börjar kämpa om hennes gunst. Tänk omd et fanns ett par-tre st som henne...
Nu kommer ätstörningarna som ett brev på posten.
Macho Woman skrev:Ja, gud så synd om er. Det där har ju vi kvinnor bara fått stå ut med under ett par århundraden.![]()
Chrille skrev:Försöker du bli seriös nu.
Macho Woman skrev:....
Det är faktiskt inte jag som objektifierar rr-förarna. Det gör de så bra själva:
Chrille skrev:Och du njuter av varje sekund av det. Erkänn.
Macho Woman skrev:Det är faktiskt inte jag som objektifierar rr-förarna. Det gör de så bra själva:
Sluta flörta med min PatrikMadhonda skrev:Vilken gräsligt ful bild....![]()
Tacka vet jag XENO i skinnställ....![]()
![]()
Edit: Eller förresten... i valfri outfit.
Jag har stått depågranne med honom. Det du...GSXR1100R skrev:Sluta flörta med min Patrik![]()
Din lilla slyna, jag ska klösa ögonen ur dig, Patrik är bara minGulsnabbtrajja skrev:Jag har stått depågranne med honom. Det du...![]()
Macho Woman skrev:...Rossi...Cralle...Clifford...Camilo...bla bla bla...Pedrosa...Swedie...Mrlind...och så vidare
GSXR1100R skrev:Din lilla slyna, jag ska klösa ögonen ur dig, Patrik är bara min![]()
Tant ska hålla sina fingrar borta ifrån min snuttegulleputteMadhonda skrev:Men fan...vi får väl slåss om han...![]()
Må bäste kvinna...vinna...!!![]()
![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |