Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tvålen skrev:2252821Kommer bli jävla najs! Möja första anhalten, sedan vidare till Sandhamn! PAAAARTIEJ!
Vad ska alla andra fuckos göra?![]()

tvålen skrev:2252821Kommer bli jävla najs! Möja första anhalten, sedan vidare till Sandhamn! PAAAARTIEJ!
Vad ska alla andra fuckos göra?![]()

... oj, jag menar

Jag ska dit! Köra till Kalmar och sen bil med kompisar till Öland!Svenssson skrev:2253116Dricka öööl och grilla med polarnaNån som ska till Öland på midsommar?
Svenssson skrev:2253116Nån som ska till Öland på midsommar?
Mr.PB skrev:2253993jag ve fan inte vad jag ska göra![]()
Får väl ta o försöka hitta på någe..fast jag måste af vara nykter dan efter på midsommar dan![]()
jag får väl prova den nån dag? 
hoppas att den inte ska spöregna som det gjorde senast jag fira midsommar i sverige. rallyfisken skrev:2254211skulle åkt till tylösand med en polare o hennes kompisar, men det sket sig när bilen försvann så nu ska vi sitta bland alla gammlingar, barn, föräldrar,hundar o dylikt på byn o supa huvet av oss.hoppas att den inte ska spöregna som det gjorde senast jag fira midsommar i sverige.
hoppas alla får en trevlig helg nu, och kom ihåg: INGEN JÄVLA FYLLEKÖRNING!!! Ställ hojen hemma dagen efter åsså, om ni ska dricka det vill säga.

NiklasL skrev:2254038du kan ju iaf åka runt på din jävla fiddy så klaga faan inte!!![]()
din bortskämda rika lilla sthlm brat, jag hatar dej, jag ska fan ta din fiddy och sparka in kulorna på dig och länka till din "bild" i alla trådar på hela sporthoj![]()
jag får väl prova den nån dag?
![]()

vilken bildMr.PB skrev:2254498nämn inte bilden,hmm förresten vilken bild![]()
ja klart du får testa den någon gång![]()
??|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|