Midsommarfirande!!!!!!

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
:banana Kommer bli jävla najs! Möja första anhalten, sedan vidare till Sandhamn! PAAAARTIEJ!

Vad ska alla andra fuckos göra? :banana

Jag har inte hittat nån fest sen så ska jag åka tidigt på lördag så det blir med familjen och nåra av deras kompisar :huvet

tvålen skrev:
2252821 :banana Kommer bli jävla najs! Möja första anhalten, sedan vidare till Sandhamn! PAAAARTIEJ!

Vad ska alla andra fuckos göra? :banana

:fyllisar
Festa så ini HELVETE:D

ska ha så jävla skoj, fest med pool is the shit :yoparty

jag ska meka ihop en VW bagge så jag har nått att leka med, behöver bara byta motor på den, och det har vi redan en liggandes där nere :tungan

sen på måndag bär det av till västkusten en vecka för att spana brudar :hihi

Last edited:
efter förra helgen så har jag bestämt mig för att ta det lugnt så jag ska vara med familjen fram tills typ 10-11 sen ska jag till en polare och chilla :cool:

har blivit bjuden till 3 fester nu, Men har blivit tvungen och tacka nej för att jag ska på ett bröllop! sedan MÅSTE jag köra hojj på lördagen så jag kan inte supa (ska jobba) :huvet Min midsommarafton kommer bli VÄRDELÖS :3freak

jag ve fan inte vad jag ska göra :död
Får väl ta o försöka hitta på någe..fast jag måste af vara nykter dan efter på midsommar dan :D

Mr.PB skrev:
2253993 jag ve fan inte vad jag ska göra :död
Får väl ta o försöka hitta på någe..fast jag måste af vara nykter dan efter på midsommar dan :D

du kan ju iaf åka runt på din jävla fiddy så klaga faan inte!! :4skrika
din bortskämda rika lilla sthlm brat, jag hatar dej, jag ska fan ta din fiddy och sparka in kulorna på dig och länka till din "bild" i alla trådar på hela sporthoj :4skrika

:tungan jag får väl prova den nån dag? :tomten

skulle åkt till tylösand med en polare o hennes kompisar, men det sket sig när bilen försvann så nu ska vi sitta bland alla gammlingar, barn, föräldrar,hundar o dylikt på byn o supa huvet av oss. :fyllisar hoppas att den inte ska spöregna som det gjorde senast jag fira midsommar i sverige.

hoppas alla får en trevlig helg nu, och kom ihåg: INGEN JÄVLA FYLLEKÖRNING!!! Ställ hojen hemma dagen efter åsså, om ni ska dricka det vill säga.

rallyfisken skrev:
2254211 skulle åkt till tylösand med en polare o hennes kompisar, men det sket sig när bilen försvann så nu ska vi sitta bland alla gammlingar, barn, föräldrar,hundar o dylikt på byn o supa huvet av oss. :fyllisar hoppas att den inte ska spöregna som det gjorde senast jag fira midsommar i sverige.

hoppas alla får en trevlig helg nu, och kom ihåg: INGEN JÄVLA FYLLEKÖRNING!!! Ställ hojen hemma dagen efter åsså, om ni ska dricka det vill säga.

Ähh det är så roligt att köra full.
Fartkänslan blir så mycket häftigare! :tungan

NiklasL skrev:
2254038 du kan ju iaf åka runt på din jävla fiddy så klaga faan inte!! :4skrika
din bortskämda rika lilla sthlm brat, jag hatar dej, jag ska fan ta din fiddy och sparka in kulorna på dig och länka till din "bild" i alla trådar på hela sporthoj :4skrika

:tungan jag får väl prova den nån dag? :tomten

nämn inte bilden,hmm förresten vilken bild :hihi
ja klart du får testa den någon gång :brinnerup

En annan ska åka till Smögen om en timme :yoparty
Har en fuckorosa husvagn med en helvetes massa plysch i :hihi

Det riktigt lyser "Fuck me!" om den!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back