Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nej, midsommarafton suger nästan lika mycket fetpurjo som jul.GSXR1100R skrev:Ha en trevlig midsommar önskar jag & Cat![]()
valmers skrev:Nej, midsommarafton suger nästan lika mycket fetpurjo som jul.Dra åt helvete, låt mig sova.

Jag bedriver kampanj mot "nationalrätter" som är otjänliga som människoföda; sill, lutfisk, gravad lax och liknande är möjligen kattmat, men inget mer.Macho Woman skrev:Redan? Måste jag gå på Skånen nu alltså? Jäjä, gladelig Sankthansaften på er då! Den ska tillbringas i tillbörligt traditionellt redlöst tillstånd. Med äcklig mat. Glöm inte det.
Öl är Champis. Drick sprit, grabbhalva.Hagster skrev:Äta? Äter man på midsommarafton? Dricker man inte bara en jävla massa öl? Har jag gjort de senaste iaf.
Men det Svenska arvet att supa dig totalt redlös hoppas ja du lägger större vikt vid än käket.valmers skrev:Jag bedriver kampanj mot "nationalrätter" som är otjänliga som människoföda; sill, lutfisk, gravad lax och liknande är möjligen kattmat, men inget mer.
freddexwing skrev:Jag hatar julen över allt annat men midsommar diggar jag stenhårt.
Ha det så kul allihopa!
/Fredde

Du är en lyckans ost.DreeTman skrev:Glad midsommar på er för fan! Är inte nå avundsjuk på er när jag sitter på jobbet varje natt i helgen.![]()
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |