Metzeler M3

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Lokala mc-nasaren kör en deal på M3:or nu - $239 för ett 190 set.

Hur är dom i jämförelse med Pilot Power (ej 2ct)? Kör med PP nu och tycker de funkar kanon, men det är snart dags för nya och priset på M3:orna är ju helt rätt.

Alla erfarenheter och gissningar uppskattas! :tummenupp

Delad förstaplats tillsammans med Pilot Power i Bikes senaste test. Ett absolut toppdäck m.a.o. En av fördelarna med M3:an var att det inte överhettade lika mycket som PP vid bankörning. PP kontrade med ett helt fantastiskt våtgrepp.

M3:an är garanterat ett av de bästa köpen du kan göra. Jag hade valt M3:an, eftersom jag OM jag kört på väg, hade rastat den på bana ibland.

Delad förstaplats tillsammans med Pilot Power i Bikes senaste test. Ett absolut toppdäck m.a.o. En av fördelarna med M3:an var att det inte överhettade lika mycket som PP vid bankörning. PP kontrade med ett helt fantastiskt våtgrepp.

M3:an är garanterat ett av de bästa köpen du kan göra. Jag hade valt M3:an, eftersom jag OM jag kört på väg, hade rastat den på bana ibland.

Tackar! :tummenupp

Det låter bra, så det blir nog en uppsättning Metzeler denna gången. Mina PP överhettade på bana tidigare i år och det undviker jag gärna i framtiden... :gnissla

Dessutom har jag blivit kräsen på senare år och kör bara i fint väder så lite sämre våtegenskaper är OK med mig.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back