Metzeler M3

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Lokala mc-nasaren kör en deal på M3:or nu - $239 för ett 190 set.

Hur är dom i jämförelse med Pilot Power (ej 2ct)? Kör med PP nu och tycker de funkar kanon, men det är snart dags för nya och priset på M3:orna är ju helt rätt.

Alla erfarenheter och gissningar uppskattas! :tummenupp

Delad förstaplats tillsammans med Pilot Power i Bikes senaste test. Ett absolut toppdäck m.a.o. En av fördelarna med M3:an var att det inte överhettade lika mycket som PP vid bankörning. PP kontrade med ett helt fantastiskt våtgrepp.

M3:an är garanterat ett av de bästa köpen du kan göra. Jag hade valt M3:an, eftersom jag OM jag kört på väg, hade rastat den på bana ibland.

Delad förstaplats tillsammans med Pilot Power i Bikes senaste test. Ett absolut toppdäck m.a.o. En av fördelarna med M3:an var att det inte överhettade lika mycket som PP vid bankörning. PP kontrade med ett helt fantastiskt våtgrepp.

M3:an är garanterat ett av de bästa köpen du kan göra. Jag hade valt M3:an, eftersom jag OM jag kört på väg, hade rastat den på bana ibland.

Tackar! :tummenupp

Det låter bra, så det blir nog en uppsättning Metzeler denna gången. Mina PP överhettade på bana tidigare i år och det undviker jag gärna i framtiden... :gnissla

Dessutom har jag blivit kräsen på senare år och kör bara i fint väder så lite sämre våtegenskaper är OK med mig.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard