Metaltown 2008

Vad fan, har du snott min musiksmak? :mad: :D

Det är grymt att MM kommer hit igen, förra gången jag skulle se dom så lyckades Dave Wyndorf titta för långt ner i kanylen och sabbade turnén. :huvet

Haha det förvånar mig inte :D Det blir nog kanon denna gången, bästa ensemblen nånsin tror jag (förutom förra året då mina favvosar TOOL kom) :yoparty

Jag hade tänkt försöka knata dit, men som med allting annat jag tar mig för brukar det gå åt helvete. Men jag ska försöka åka dit!

Fan:( fick för mig att strapping young lad skulle dit...

det vore nice, och på det ämnet så ska jag åka på DTB vart helst i världen nästa gig är,,, Devin :bow

metaltown missas tyvärr pga Assen...

Last edited:
Woha! Bättre lineup har mitt öga sällan skådat.

Jag och Nursey rullar dit som vanligt. Frågan är vart vi ska placera våra ömma kroppar efter 50 mil på hoj. Förra året bodde vi på ett satan mysigt ställe, men det känns som att ett mer centralt alternativ skulle vara hett i år. Vad säger du, Syrran?

Ge mig sommar nu, någon?!

Är de någon som ska ditt dagen innan till west cost riot? är ju en hel del fina band där med!

Är de någon som ska ditt dagen innan till west cost riot? är ju en hel del fina band där med!

Hade varit jävligt kul att gå på det med, men blir lite väl dyrt och har inte semmester då, så man får vara glad att man kan gå på Metalltown i alla fall:yoparty

Funderar på att dra dit, lite trist att åka dit själv bara.:näsblod
De jag egentligen skulle åkt dit med skulle tydligen till italien den veckan med nån orkester.:huvet

Precis hemkommen från en danko jones konsert:yoparty :yoparty :yoparty och det är något som jag gärna åker till igen.:yoparty :yoparty

Hej metal-lovers!
Enligt nuvarande planer kommer jag att åka hoj ner och polarn åka bil ner, så om det är någon som vill slippa packning på hojen så går det nog att ordna :)
Vi har inte sagt så mycket mer än att vi måste dit, så dit-/hemresedatum är inte spikade.

Bara för att jag är lite onykter, måste jag avsluta med världens roligaste/tråkigaste skämt:
A man walks in to a heavy metal bar
Ouch

Hej metal-lovers!
Enligt nuvarande planer kommer jag att åka hoj ner och polarn åka bil ner, så om det är någon som vill slippa packning på hojen så går det nog att ordna :)
Vi har inte sagt så mycket mer än att vi måste dit, så dit-/hemresedatum är inte spikade.

We just might take you up on that offer, jag och Nursey. Om vi får? :)
Vi har inte heller bestämt datum för dit/hemresa än iofs. Men om det klaffar så liftar gärna vår packning med er, tror jag.

Ska också dit.. Får inte missa Dimmu, In Flames, Dark Tranquillity och Soilwork. Givetvis inte heller Killswitch som nån skrev ;) Vore ju kul att ses någonstans som sagt!,
Lär ju ha på mig Supermotard tröjan då :D

Kyss hej

Om inget drastiskt inträffar så rullar jag och en polare dit med hojarna. Ska nog köra en sväng runt danmark under veckan innan, om nån är sugen på en lite längre tur.....

Det blir nog en tripp dit i sommar, min svåger har ju gått och blivit gitarrist i soilwork på deras senaste turné.

Va helt inne på att dra dit innan. Mest för att se Chris Cornell. Nu har han ju tyvärr ställt in så får ta en funderare. Finns ju klart annat som också kan vara värt att åka dit för ändå.

Givet!

även sugen på west coast riot dagen innan metal men får se..
in flames , die mannequin :tummenupp

in flames we trust

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back