Vee-twn skrev:Nån som har en lista på vilka låtar som spelades?
/N.Yfiken
Längtar tills på söndag!!!!!
Här har du att läsa: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=166955

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vee-twn skrev:Nån som har en lista på vilka låtar som spelades?
/N.Yfiken
Längtar tills på söndag!!!!!
Överlägset!!Heinrich skrev:Här har du att läsa: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=166955![]()
idun skrev:För dyra biljetter, så det blir efterfesten på Valand, men men vad gör man när man är student och urfattig?
Pinsamt att stå utanför Ullevi och tigga, men tack för din uppmuntran. Kikar nog in på blocket och kollar...nomolas skrev:du bor ju för fanders i göteborg, gå dit och ge det en chans. Borde ju finnas nån som inte fått iväg sin biljett och kanske säljer den under originalpriset. Testa! Skulle jag gjort om jag bodde i gbg!![]()
Macho Woman skrev:Har fått samtal från flera olika gäng som är där. Slipknot rockade tydligen fett. Fast jag är inte så besviken över att jag inte är där, faktiskt. Visserligen rör de sig en hel del på scenen, men det finns ingen artist som är så dålig på mellansnack som James. Jag har sett dem två gånger. Klarar mig utan.
Slipknot är ren jävla dynga!!!!!!Macho Woman skrev:Har fått samtal från flera olika gäng som är där. Slipknot rockade tydligen fett. Fast jag är inte så besviken över att jag inte är där, faktiskt. Visserligen rör de sig en hel del på scenen, men det finns ingen artist som är så dålig på mellansnack som James. Jag har sett dem två gånger. Klarar mig utan.
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |