metallica

Ja, nu är det bara ca 3 dagar, 5 timmar, 24 minuter och 19 sekunder kvar till de går på scen. Typ!

Nu så är vi på väg, om ni ser en röd "berras" buss med en metallica flagga i bakrutan kan de vara vi.
Rock on!!!
:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Nema biljetta

För dyra biljetter, så det blir efterfesten på Valand, men men vad gör man när man är student och urfattig?

idun skrev:
För dyra biljetter, så det blir efterfesten på Valand, men men vad gör man när man är student och urfattig?

du bor ju för fanders i göteborg, gå dit och ge det en chans. Borde ju finnas nån som inte fått iväg sin biljett och kanske säljer den under originalpriset. Testa! Skulle jag gjort om jag bodde i gbg! :tummenupp

Läckert

Nu är det bara några timmar kvar tills man står o rockar på metallica!!!!
Sedan blir det FEST på stan !

Billiga biljetter

nomolas skrev:
du bor ju för fanders i göteborg, gå dit och ge det en chans. Borde ju finnas nån som inte fått iväg sin biljett och kanske säljer den under originalpriset. Testa! Skulle jag gjort om jag bodde i gbg! :tummenupp
Pinsamt att stå utanför Ullevi och tigga, men tack för din uppmuntran. Kikar nog in på blocket och kollar...

Biljett

Har tyvärr en biljett jag inte kan använda. Lägg ett sakmbud (ej under inköpspris) inom ett par timmar så går det att lösa. Annars åker den med gänget som skulle gå och säljes på plats till högstbjudande...

Ring på 070/720 33 97

Sådär, skall åka in en sväng till stan och ställa mig på ett berg och lyssna. Man hörde Bruce Sprängsten när han var på Ullevi sist typ lika bra som inne på arenan. Borde vara samma nu.

Mohaha, sitta på hojjen och lyssna. :hihi

Har fått samtal från flera olika gäng som är där. Slipknot rockade tydligen fett. Fast jag är inte så besviken över att jag inte är där, faktiskt. Visserligen rör de sig en hel del på scenen, men det finns ingen artist som är så dålig på mellansnack som James. Jag har sett dem två gånger. Klarar mig utan.

Macho Woman skrev:
Har fått samtal från flera olika gäng som är där. Slipknot rockade tydligen fett. Fast jag är inte så besviken över att jag inte är där, faktiskt. Visserligen rör de sig en hel del på scenen, men det finns ingen artist som är så dålig på mellansnack som James. Jag har sett dem två gånger. Klarar mig utan.

Vad är väl en bal på slottet...

Macho Woman skrev:
Slipknot är ren jävla dynga!!!!!!

Vad tyckte ni nu då?
Jag tyckte det var riktigt jävla bra! :rock .
Har inte sett dom live förut, och jag blev INTE besviken :) !
När publikhavet sjöng med i Nothing else matters,...det var en upplevelse i sig.

Kom precis hem. Åkte ner med Festivalbussen, låg imponans på busschaffisen, körde fel hela tiden. Under Lostprophets och Slipknot stod man bara och kollade på klockan och väntade på att dom skulle gå av. Ren skit enligt min smak, störtlöjligt med maskerna också. Men sen blev det dags. Helt underbart, ingenting att klaga på hos Metallica! Underbart!

Tycker att det hela var helt underbart jävla tokgrymt! :yoparty

Lostprophets tycker jag var helt okej faktiskt, Slipknot var rejält grymma oxå.

Metallica var HELT klart så tokigt bra. Saknade dock Fade to black. Riktigt synd att dom inte spelade den :(

Fast det blir ändå lätt en :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty av 5 möjliga!

Hade dem samma som i Köpenhamn så att vissa. T.ex som i Danmark att 2000 fick ett armband så att dem fick stå allra längst fram? eller det var inte uppdelat så alls?
Slipknot tycker jag inte är speciellt bra på skiva men live var dem roliga att se :yoparty

Synd bara att ljudet var lite halvkass då och då.. Men det är säkert inte lätt att få till det utomhus på en såpass stor arena som ullevi faktiskt är heller..

Grym konstert i alla fall! :yoparty

Hade vissa problem att förstå Slipknot innan och jag blev väl inte så vis efteråt heller... :confused:

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back