Vee-twn skrev:Nån som har en lista på vilka låtar som spelades?
/N.Yfiken
Längtar tills på söndag!!!!!
Här har du att läsa: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=166955

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vee-twn skrev:Nån som har en lista på vilka låtar som spelades?
/N.Yfiken
Längtar tills på söndag!!!!!

Överlägset!!Heinrich skrev:Här har du att läsa: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=166955![]()

idun skrev:För dyra biljetter, så det blir efterfesten på Valand, men men vad gör man när man är student och urfattig?
Pinsamt att stå utanför Ullevi och tigga, men tack för din uppmuntran. Kikar nog in på blocket och kollar...nomolas skrev:du bor ju för fanders i göteborg, gå dit och ge det en chans. Borde ju finnas nån som inte fått iväg sin biljett och kanske säljer den under originalpriset. Testa! Skulle jag gjort om jag bodde i gbg!![]()
Macho Woman skrev:Har fått samtal från flera olika gäng som är där. Slipknot rockade tydligen fett. Fast jag är inte så besviken över att jag inte är där, faktiskt. Visserligen rör de sig en hel del på scenen, men det finns ingen artist som är så dålig på mellansnack som James. Jag har sett dem två gånger. Klarar mig utan.
Slipknot är ren jävla dynga!!!!!!Macho Woman skrev:Har fått samtal från flera olika gäng som är där. Slipknot rockade tydligen fett. Fast jag är inte så besviken över att jag inte är där, faktiskt. Visserligen rör de sig en hel del på scenen, men det finns ingen artist som är så dålig på mellansnack som James. Jag har sett dem två gånger. Klarar mig utan.
.

av 5 möjliga!
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |