Metallica´s nya platta

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
12 September ska den nya plattan komma ut.

Vad tror ni, back to basic eller något ännu med utflippat skit som St Anger ?

Antagligen utflippat skit :( Och jag hoppas för deras eget bästa att de inte släpper sånt skit som Aerosmith när det gäller Guitar Hero, där det bara är skitlåtar och de sjunger ingen själv knappt.

Hoppas ( men tror inte ) att dom hittar tillbaka till rötterna igen!

Enligt uppgift ska den vara/bli retro, dvs. tillbaka till "rötterna" som de brukar säga. Mer som de första plattorna, mindre som de senaste.

Så går snacket iaf.

Ska bli intressant att höra... Hoppas på det bästa kan man ju alltid göra... :D

vet inte ens om jag hoppas längre, men visst.
tror dock det blir ren skit som vanligt på senare år..

hamstern har detta att säga..
[YOUTUBE-ID]rtUCN5Ggc80[/YOUTUBE-ID]

borde den inte ha läck redan?

näe, jag e skeptisk, framtidens metal låter så här

[YOUTUBE-ID]nUA7DIpUY-g[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Enligt uppgift ska den vara/bli retro, dvs. tillbaka till "rötterna" som de brukar säga. Mer som de första plattorna, mindre som de senaste.

Så går snacket iaf.

St Anger blev ju också lovordad av en massa journalister som fick lyssna på den innan den kom, och den visade sig ju vara bland den värsta smörja jag nånsin hört.

Bättre än St Anger tror jag dock att den blir, men att dom kommer i närheten av det gamla är det bara att glömma. Hoppas innerligt att dom inte tar med nån av skitlåtarna som dom spelade på turnén 2006.

Jag hoppas mest på att James ska få tillbaka åtminstone lite grann av sin gamla röst så dom gamla låtarna börjar låta bra live iaf. På Iron Maiden-covern tycker jag han låter bättre än på länge. Inte som när dom var på topp förstås, men åtminstone jämförbart med hur han lät på Load och Reload. Sen att låtarna på dom skivorna är dåliga är en annan sak.

Man kan ju alltid hoppas. St Anger och de flesta plattorna efter den svarta plattan är i princip crap, med undantag för ett visst antal låtar.

Nä, var är uppföljarna på master of puppets, for whom the bells tolls, and justice for all, one, fade to black, sanitarium, wherever I may roam osv?

:kulspruta

Aja, fortsätter de i samma riktning som St. Anger så är det bra, det behövs lite riktig thrash och inte en massa sydstatsmelodirockskräp som de producerat de senaste femton åren. St. Anger var i alla fall lite ilsken - sen att han behöver glömma alla sina sånglektioner är ju en annan sak.

Nä, tacka vet jag de riktiga thrashbanden som fortfarande håller på. Såg Exodus i helgen och där kan vi snacka arga grabbar. Metallica borde lära lite av de andra gamla klassikerna om hur man fortfarande skapar thrashmetal, Exodus lyckas fortfarande låta som man ska. A LESSON IN VIOLENCE! :yoparty

Tror ni som hoppas på skivan borde byta taktik. Istället för att köpa nya skivor med gamla värdelösa band som metallica, iron maiden och alla andra jävlar som släpper skitskivor så kan ni ju börja leta efter andra band som inte suger.

Tror ni som hoppas på skivan borde byta taktik. Istället för att köpa nya skivor med gamla värdelösa band som metallica, iron maiden och alla andra jävlar som släpper skitskivor så kan ni ju börja leta efter andra band som inte suger.

Håller delvis med dig, känner lite sossementalitet att hålla kvar i band där "man vet vad man får".

Men vart fan hittar jag nya riktiga hårdrocksband och inte några jävla "vi är en spela våra låtar på Banditradio produkt" ?

Hoppas trots allt på en bra platta.....

Beror väll på vilken genre som ger mest deg. Gnidna jävlar,nästan värre än KISS.

Helt rätt.
ASG är en grupp som inte suger.
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TrUX14BxiWA&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TrUX14BxiWA&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT