Metallgutten´s bilder från Knudan 27/4

Nä, va fan... Inte en enda bild på mig. Inte en enda! Nästan så man lackar ur. :mad:

Dock, till er som som inte haft äran (nåja/red.) och nöjet (det tvivelaktiga/red.)att träffa mig irl kan jag nämna att Åsa säger att jag ser mycket bra ut (tack Åsa, det var vänligt sagt).

Bingo-lingo, du får öva lite på din karisma ... måla hojen chock-rosa o släng på lite gula prickar

enda nackdelen är att du riskerar att bli avflaggade för vaje pass du kör då de ansvariga tror att du har rökat på. :p

grandmaster skrev:
Bingo-lingo, du får öva lite på din karisma ... måla hojen chock-rosa o släng på lite gula prickar

enda nackdelen är att du riskerar att bli avflaggade för vaje pass du kör då de ansvariga tror att du har rökat på. :p
Och de kommer att ha rätt i sitt antagande. Enda sättet att stå ut med en sådan båge är väl att röka på - och inte så lite heller. Jag tackar dock för det... eh, det kreativa förslaget. :hej

Bifogat

• per_leder_gruppen.jpg
    per_leder_gruppen.jpg
    29 KB · Visningar: 187
Goodstuff skrev:
Team Iron Bar up the Ass.
Fråga GSXr1100R för detaljer. Han gillar sånt.
Jasså, det. :mad:

Bilden är tagen under en uppsamling för att alla skall komma ikapp. Tror även att du blandar ihop mig med nr fyra (hoppas det... :rolleyes: ) Jag ligger näst sist på bilden. Mavve ligger sist fö.

Last edited:
Bingo skrev:
Nä, va fan... Inte en enda bild på mig. Inte en enda! Nästan så man lackar ur. :mad:

Dock, till er som som inte haft äran (nåja/red.) och nöjet (det tvivelaktiga/red.)att träffa mig irl kan jag nämna att Åsa säger att jag ser mycket bra ut (tack Åsa, det var vänligt sagt).

Himla kul att träffa dig Bingo, Micke och jag kommer förbi på en fika med gammelgixxern ngn dag (hans hoj alltså :))

Och alla andra som jag inte pratat med tidigare.

En fråga, Johnny knä ;), finns du här på forumet?

Åsa skrev:
Himla kul att träffa dig Bingo, Micke och jag kommer förbi på en fika med gammelgixxern ngn dag (hans hoj alltså :))
Detsamma Åsa! Kaffepannan puttrar för er. :hej

JAG KOM MED!!!!! :rock :cool:

tyckte väl det borde vara omöjligt att jag inte var med på en kant när det fanns så många bilder! :D

(att man kan bli så glad över så lite)

p.s. lyckades fånga mig ifarten? eller var jag för snabb :p

Bifogat

• startovning.jpg
    startovning.jpg
    41.9 KB · Visningar: 141
Bingo skrev:
Jasså, det. :mad:

Bilden är tagen under en uppsamling för att alla skall komma ikapp. Tror även att du blandar ihop mig med nr fyra (hoppas det... :rolleyes: ) Jag ligger näst sist på bilden. Mavve ligger sist fö.

Det är väl inget att skämmas för? :)

kajlyl skrev:
(att man kan bli så glad över så lite)
p.s. lyckades fånga mig ifarten? eller var jag för snabb :p
Njae, men jag har i sann sporthoj anda photoshoppat en nästan perfekt bild till dig som du kan visa dina polare och säga att fotografen verkligen fick jobba för att lyckas få med dig på bild (det är juh iof sant).
:squid :rock

..och som Julius Cesar hade sagt: "Även du min kajlyl, är medlem i TIBA"

Bifogat

• photoshoppad.jpg
    photoshoppad.jpg
    11.8 KB · Visningar: 117
Last edited:
metallgutten skrev:
Njae, men jag har i sann sporthoj anda photoshoppat en nästan perfekt bild till dig som du kan visa dina polare och säga att fotografen verkligen fick jobba för att lyckas få med dig på bild (det är juh iof sant).
:squid :rock

..och som Julius Cesar hade sagt: "Även du min kajlyl, är medlem i TIBA"

hahaha... tackar och bugar :bow ;)
FAn va snabb jag är! :cool:

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back