Metallgutten´s bilder från Knudan 27/4

Assköna bilder Metallis!
Trist med utgifterna, ska genast beställa en T-shirt!! Jag får ju förnedra din tröja istället för RRs nuförtiden.... Eller du vågar kanske inte sälja till Touringmaster Corben???

Föresten? Va fan är TIBA?

CorbenDallas skrev:
Assköna bilder Metallis!
Trist med utgifterna, ska genast beställa en T-shirt!! Jag får ju förnedra din tröja istället för RRs nuförtiden.... Eller du vågar kanske inte sälja till Touringmaster Corben???

Föresten? Va fan är TIBA?
Team Iron Bar in the Ass

Bifogat

• bild 001.jpg
    bild 001.jpg
    71.2 KB · Visningar: 261
Härliga bilder metallgutten, du är skicklig med kameran. Bilden namngedd snabb_2taktare blev otroligt bra, jag är rent ut sagt imponerad. Keep up the good work :tummenupp .

KNAS skrev:
Härliga bilder metallgutten, du är skicklig med kameran. Bilden namngedd snabb_2taktare blev otroligt bra, jag är rent ut sagt imponerad. Keep up the good work :tummenupp .

Jahapp.. då har du alltså redan snott bilden (enda sättet att se vad den eg heter) :whip :fatta!

GSXR1100R skrev:
Du e ju grym på att fota Metallis, lägg ner rajsingen och köp en till kamera

Båda: Alltså tack, men jag ska köra hoj - det är det jag ska göra - sluta nu berömma bilderna och prata om fotokarriär - annars tar jag bort dem allihopa igen :fatta! och föresten så har jag redan en kamera fattar du väl - hur kunde jag annars ta så många och bra bilder :eek:

Last edited:
metallgutten skrev:
Diablo leder - eller håller på att bli varvad.. HÅLL UNDAN TILL VÄNSTER DIABLO

App app... nummerplåten :fakta (Edit: ... x2)

Före Martin igen, ja.... han skulle inte sålt depåstödet till mig :3freak

Fina bilder, Gnutten... och bra kommentarer! :tummenupp

Last edited:
metallgutten skrev:
Tips till alla med nr-plåt = tejpa en rad så slipper man missa att redigera bort siffror. tackskaduhahej

Bra tips, ska ta tillvara det :tummenupp

... förresten, vill du inte kunna spåra vem det var som förnedrade dig? :notme

fan fint med lite bilder.. du räddade min kväll..

grandmaster skrev:
det tar sig, kan snubbarna bara få korken ur o skicka min klocka så skall vi se om det inte går att kapa några sekunder till

Nästa gång kör jag under 1.15 :skrämd

Skitbra bilder Metallis. Lite trist att du måste vara bäst på allt du tar dig för :bow

Det var jäkligt kul att testa lilltösen, nya utrustningen, mitt knä samt mecken :tummenupp
Knät gjorde ont som f-n när jag först satte mig på hojen, men väl på banan försvann den värsta smärtan. Vad gör man inte för lite touringåka :p
Sjukgymnast Helena lär bli stolt över mig, jag höll mig till mina utlovade 4 varv. Ser fram att bli tillräckligt stark för att kunna börja gasa på redigt. Enligt mecken körde fröken på 1.35, känns väl som helt okej när jag själv tyckte att jag krypkörde.

God morgon

GSXR1100R skrev:
Du e ju grym på att fota Metallis, lägg ner rajsingen och köp en till kamera :kär

Tänkte lägga ut ett par bilder nu på morgonen, såg då metallis bildtråd, måste kolla först. Tänkte "nästan" samma tanke som GSXR1100R innan jag läste hans kommentar, men, vi vill ju se honom åka också.

Vissa är duktiga vad dom än företar sig, som sagt riktigt fina bilder. :rock

Re: God morgon

Canoly skrev:
Tänkte lägga ut ett par bilder nu på morgonen, såg då metallis bildtråd, måste kolla först. Tänkte "nästan" samma tanke som GSXR1100R innan jag läste hans kommentar, men, vi vill ju se honom åka också.

Vissa är duktiga vad dom än företar sig, som sagt riktigt fina bilder. :rock

Bröderna Larsson är duktig på att köra söder motorer åxå, Metallis - Kato 2-1 just nu :fatta!

Originally posted by metallgutten
Mavve i mitten på Åsa´s hoj (hur hon nu vågade låna ut den till honom - men det var snällt - det var det)

Originally posted by maverick_750rr
Jepp :)

:rodnar tack.

Så nu kan du vara med köra bana med oss!
Kanonbra tycker jag :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back