Metalica biljetter införskaffade!!!

Chefen Alabama skrev:
Då var det klart.
30:e maj blir det ner till Götet!!! :Bugar :yoparty :fyllisar :rock

SKIT OCKSÅ!!! Fanns bara sittplatser kvar när jag kom fram på telefon... Är någon med på en konspiration att få ner mig och min bror till ståplats??? :Bugar

Beställde 6 st, men fick då sitta högt upp och långt bak enligt säljaren. :mad:

Samma här, vet inte vilka platser men det blir :rock

Hur fan kom ni fram på tel? jag har ringt sedan 10.00 och varit på ticnet utan att lyckas då en kompis ringer och säger att han redan har fixat tickets :Bugar

Jodå hela 11 ståplatser fick man tag åp, ROCK ON! Men hör av folk åp mirken att dom får in nya ståplatser hela tiden, spec hos globen. Så ge inte upp, 5 pers har på mindr eän 5 minuter fått tag i flera biljetter som är stå..

*0771310000 ska nummret vara..
Lycka till synes, på Ullevi! :fyllisar :yoparty :yoparty :yoparty :kär

redz skrev:
Jodå hela 11 ståplatser fick man tag åp, ROCK ON! Men hör av folk åp mirken att dom får in nya ståplatser hela tiden, spec hos globen. Så ge inte upp, 5 pers har på mindr eän 5 minuter fått tag i flera biljetter som är stå..

*0771310000 ska nummret vara..
Lycka till synes, på Ullevi! :fyllisar :yoparty :yoparty :yoparty :kär

Ringde dit, dom svara men det fanns inget, hon sa att man kunde hoppas på returer. men annars var deet kört :( :( :mad:

Jag har också plåtar :banana :banana
En kompis som fixade det. Vi drar ner 8 kompisar den 30:e maj.
Götet here we come :yoparty :yoparty :yoparty

Fan så kul deet ska bli!! :yoparty !!!
Jag ringde ullevi och kom fram efter 3 försök, ståplats SÅKLART! Ullevi: 031-811020

Satt och klickade en timme på ticnet medans jag ringde i telefonen. Fick inga biljetter där och när jag såg att det var kört ringde jag runt lite och fixade STÅPLATS

SBR skrev:
Satt och klickade en timme på ticnet medans jag ringde i telefonen. Fick inga biljetter där och när jag såg att det var kört ringde jag runt lite och fixade STÅPLATS

ahhrg! fan biljettjävlarna är ju redan slut :kocko fanfanfan, jag som ville se metallica :4skrika :gråta

Nu fick jag tag på STÅPLATS!!!!!! Ses där! :yoparty :yoparty :yoparty :fyllisar

Ja, skit. Grabbgänget ska gå men mina pengar räcker inte så långt. Jag sparar de till MotoGP i år. Metallica har jag redan sett tre gånger. Visserligen är det en fetingkonsert med andra intressanta band i Götet, men jag har svikit rocken för hojsporten.

Egentligen är detta djupt tragiskt och jag trodde aldrig att jag skulle hamna därhän. Under högstadiet och gymnasiet (min svåra, svarta och ångestfyllda tonårsperiod) var James min enda mening i livet. Jag var i skivbolagsvärlden för att vara den som kunde skrika JAAAAAAMEES högst av alla. Jag sålde mina älskade WFB-figurer för att åka på Metallica och se på mig nu. Jag väljer bort en Metallica-konsert. Mitt tonårsjag hade hatat mig.

Vi var 5 stycken som ringde konstant, de flesta på 2 telefoner var.
11.04 kom vi fram, efter uppskattningsvis 4000 samtal.

´tallica gives you heavy babe!!!

Om det är nån som har ett par biljetter över och vill göra sig en hacka kan ju skicka ett pm.

Jag gick inn på ticnet.net (den norska varianten) där kostade biljetterna bara 950+avgifter men men det slipper jag att bekymra mig över nu :yoparty :yoparty :yoparty

Fixat!

Ställde mig i kö kl. 08.00, kom fram 10.30 och köpte 12 ståplats, kallt som satan men det var det värt!!
:yoparty

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...