Jag har varit borta från tråden ett tag men om ni inte redan diskuterat norska Shining så är det hög tid att göra det. Nu. Omedelbart!
http://m.youtube.com/watch?v=RRnKOULrxbA
http://m.youtube.com/watch?v=RRnKOULrxbA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hittade denna lilla godbit på tuben, enjoy!

får det lov att vara lite finsk tHrash metal?![]()
Fast Loud Death från samma platta är G R Y M. Finns (höhö) på Spotify.får det lov att vara lite finsk tHrash metal?![]()

Tycker det är lite coolt att delar av videon är inspelad i Björns föräldrars hus i Ålabodarna.
Tycker det är lite coolt att delar av videon är inspelad i Björns föräldrars hus i Ålabodarna.
Vem är Björn och vart ligger Ålabodarna?![]()
Ålabodarna är en liten vacker fiskeby för det fina folket norr om Landskrona. Inte särskilt heavy men det var där som bandet samlades och skrev senaste skivan samt spelade in video och tog foto till skivfodralet. (Jag är gammal. Heter det fortfarande skivfodral??)Vem är Björn och vart ligger Ålabodarna?![]()
Skön tolkning av black metall från ursprungslandet;

Ålabodarna är en liten vacker fiskeby för det fina folket norr om Landskrona. Inte särskilt heavy men det var där som bandet samlades och skrev senaste skivan samt spelade in video och tog foto till skivfodralet. (Jag är gammal. Heter det fortfarande skivfodral??)
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |