Metal-tråden

spåret från Soilworks nya, exile, är ju assssbraaa :)

slår ett slag för dansk musik igen
Volbeat http://www.myspace.com/volbeat
Sångare som påminner väldigt mycket om Life of agony killen (river runs red plattan :tummenupp )

Rekommenderar spåret Caroline leaving

spåret från Soilworks nya, exile, är ju assssbraaa :)

Resten är också riktigt bra, Exile är knappast representativ för plattan som helhet, nu har jag iofs bara hört plattan två ggr och omastrad, men den kan mycket väl toppa "Stabbing the Drama" som är min favorit.

Ska bli intressant sen när man har den i näven och kan lyssna in sig lite. Försök få tag i Japanutgåvan för den bonuslåten där skojar man inte bort.

Tjejen i videon är fö John Levéns fru:)

Last edited:
Resten är också riktigt bra, Exile är knappast representativ för plattan som helhet, nu har jag iofs bara hört plattan två ggr och omastrad, men den kan mycket väl toppa "Stabbing the Drama" som är min favorit.

Ska bli intressant sen när man har den i näven och kan lyssna in sig lite. Försök få tag i Japanutgåvan för den bonuslåten där skojar man inte bort.

Tjejen i videon är fö John Levéns fru:)

video?

edit, hittade
http://www.youtube.com/watch?v=wgW-66t5jDM

hade funkat som fru ja :)

Last edited:

Exile var lite "downshift", men riktigt bra
Det här är skivan jag har sett fram mot i år.
Hittade en låt till på Tuben http://www.youtube.com/watch?v=DqJYzKfMNjw

Last edited:
Last edited:
Om 12 timmar sitter jag med ett par bira innanför västen och väntar på att Symphony X ska dra igång! :öl :rock:öl :rock :öl

Får jag bara ett jobb innan jul så är jag där! Har missat två år i rad nu, det är skandal, så får det inte gå till. Nästa år är givet, skit samma vem som kommer, Wacken är Wacken, det är alltid kul! :yoparty

Härligt, hoppas det ordnar sig! :tummenupp
Man får inte missa 2008. Bara maiden gör de ju värt att åka dit. Att sen sonata, avantasia redan e klara gör ju inte saken sämre :)

Nån som lyssnat på Die Apokalyptischen Reiter? Dom tycker iaf jag är jävligt bra och jävligt udda fläckvis.

Syconaut spelar in nytt, hörde en del häromdagen och tycker det låter mycket lovande..
smakprov då och då i denna studioreport..
[YOUTUBE-ID]90-R1CbY4HA[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...