DaPirate
Gudomlig sporthojare
De sa på TV4 nyheterna nyss att det är mest Mc-olyckor i Sthlm jämfört med övriga Sverige, de som undersökt detta anser att orsaken är att det är fler Sportmotorcyklar i Stockholm än i övriga Sverige (Utgår från att uppgifterna är baserade procentuellt per Mc-förare/län)
Så, det körs alltså mindre Sportmotorcyklar utanför Stockholm?
Själv så trodde jag att det kördes lika mycket Sport-mc i hela Sverige..
Så, det körs alltså mindre Sportmotorcyklar utanför Stockholm?
Själv så trodde jag att det kördes lika mycket Sport-mc i hela Sverige..
