Mest sålda 2007?

Mest sålda 2007?

• Antal röstningar
    0
Tur att jag lyckades få tag i en 06:a då. Har inte tänkt på bakdelen så mycket på nya 07:an, men nu när du säger det så... :3freak

Dom måste tänt "Hur ska vi nu få balans på marknaden så ALLA inte köper R1... Jo!! Vi fular den baktill":D

R6:an

R6:an har iaf den fulaste bakdelen jag har sett på en motorcykel! Synd för den e jävligt snygg annars..
Jag tror R1:an säljer mest i år

Yamaha har upphört att kunna designa bakdelar, det gäller både R1 och R6. Ducatin har alla rätt. Men det är sak samma, R1 kommer sälja bäst av de på listan.

..
men det kommer bli en tusen kubikare iaf 600 säljer inte i sverige vi är för kubik kåta

Alla Honda CBR600RR '07;or är slutsålda. Svårt att sälja fler när dom inte tar in så det räcker. Oscars hojar fick dom ta från Finland för att han skulle kunna få nån att tävla på i år..

Tror oxå på R1 2007, skulle nog själv köpa en sån om jag hade råd idag. Jag har konverterat från att vara en GSX-R fan-boy till Yamaha R1 pga design teamet hos Suzuki som har gjort en tabbe enligt mig. Jag menar vad tänker dom med... 2 stora ljuddämpare, en på varsin sida :va
Tycker oxå att nya Duccen är nåt i hästväg, den snyggaste Ducce har gjort enligt mig, förenat den gamla 998: an med lite ny design.:tungan Gillade inte alls 999: an med dom lodrätta strålkastarna samn det stora klumpiga ljuddämparn.

Tror oxå på R1 2007, skulle nog själv köpa en sån om jag hade råd idag. Jag har konverterat från att vara en GSX-R fan-boy till Yamaha R1 pga design teamet hos Suzuki som har gjort en tabbe enligt mig. Jag menar vad tänker dom med... 2 stora ljuddämpare, en på varsin sida :va
Tycker oxå att nya Duccen är nåt i hästväg, den snyggaste Ducce har gjort enligt mig, förenat den gamla 998: an med lite ny design.:tungan Gillade inte alls 999: an med dom lodrätta strålkastarna samn det stora klumpiga ljuddämparn.

jag såg det nu med 2 ljuddämpare på gixxern inte alls snyggt...

Alla Honda CBR600RR '07;or är slutsålda. Svårt att sälja fler när dom inte tar in så det räcker. Oscars hojar fick dom ta från Finland för att han skulle kunna få nån att tävla på i år..

okej stod två st till salu hos Honda center i GBG i fredags måste säga att jag va bra sugen :gnissla

Nyheter
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

Back