Mest sålda 2007?

Mest sålda 2007?

• Antal röstningar
    0
Vilken sporthoj tror NI kommer sälja bäst under 2007?

OM ER6 räknas? Så tror jag den blir årets mest sålda hoj i år igen, då customnissarna börjat inse deras hojars begränsningar och vill skaffa en "riktig" hoj så ligger nog den rätt bra till igen, med billigt pris och inte allt för skrämmande effekt.

R1 skulle jag tro.

Bara rösta,, men,, skulle inte du köpa upp alla 1098:or? :D

OM ER6 räknas? Så tror jag den blir årets mest sålda hoj i år igen, då customnissarna börjat inse deras hojars begränsningar och vill skaffa en "riktig" hoj så ligger nog den rätt bra till igen, med billigt pris och inte allt för skrämmande effekt.

ER6 räknas inte som sporthoj.. men visst de e en skitrolig hoj.. Tror dock glidarfolk är cubik blinda och köper 1200SF hojar istället...

Last edited:
Svårt att tippa en vinnare eftersom alla hojar du har med i pollen är potenta hojar.

Dock tror jag också att R1:an blir den som säljer mest under detta år

Bara rösta,, men,, skulle inte du köpa upp alla 1098:or? :D

ER6 räknas inte som sporthoj.. men visst de e en skitrolig hoj.. Tror dock glidarfolk är cubik blinda och köper 1200SF hojar istället...

Jag fick ju rösta på 1098:an bara för det då. :tungan
Fast jag tror inte den kommer att sälja mer än japanhojarna.

Tillägg: Sälja mest. Vardå? Sverige, europa eller ww?

Jag fick ju rösta på 1098:an bara för det då. :tungan
Fast jag tror inte den kommer att sälja mer än japanhojarna.

Tillägg: Sälja mest. Vardå? Sverige, europa eller ww?

De e otroligt vad folk ska tänka utanför låddan... I sverige såklart.. (Visst kommentarer om "såklart? man kan väl inte tolka det så klart" osv kan ni skippa :D

Mest sålda,, DVS i detta land eftersom 99%av alla på SH bor i landet... :tummenupp

De e otroligt vad folk ska tänka utanför låddan... I sverige såklart.. (Visst kommentarer om "såklart? man kan väl inte tolka det så klart" osv kan ni skippa :D

Mest sålda,, DVS i detta land eftersom 99%av alla på SH bor i landet... :tummenupp

Jaha, ok. Jag trodde det var på min gata och röstade därför på 1098:an. :rofl

(Tror fortfarande på R1:an.)

Din Gata? "Allah talar konstigt" eller den gatan du bor på? (Muppar tolkning) :blah

Nu bor jag då inte på gatan om vi är i ordmärkartagen. :D

För att det inte skall bli några missförstånd:
Jag tror att Yamaha R1 blir den sporthoj av innevarande årsmodell som kommer att sälja flest enheter inom Sverige under kalenderår 2007. :)

hmm jag tror nog på CBR 1000 faktiskt folk verkar gillar deras färgsättning och den rä ju inte fel :)

men det kommer bli en tusen kubikare iaf 600 säljer inte i sverige vi är för kubik kåta

hmm jag tror nog på CBR 1000 faktiskt folk verkar gillar deras färgsättning och den rä ju inte fel :)

men det kommer bli en tusen kubikare iaf 600 säljer inte i sverige vi är för kubik kåta

Sant att 1000cc regerar här, men CBR 600 är en helt otrolig hoj redan som standard.. Tror den kommer ta fart på 600 marknaden...

GSX-R 750 då ? Ganska bra pris på dem också.
Sen var det visst någon annan mellanklassare också, hmmm,:va :D

Trajjan är nog den med Gixxr 750 som är den bästa kompromissen mellan 1000 och 600 men face the facts, tyvärr säljer dom sämre... Tog med Duccen bara för att alla ska vara nöjda.... Den har inte en suck även om den är asbra..

Trajjan är nog den med Gixxr 750 som är den bästa kompromissen mellan 1000 och 600 men face the facts, tyvärr säljer dom sämre... Tog med Duccen bara för att alla ska vara nöjda.... Den har inte en suck även om den är asbra..

Bra, men vill ju inte ha en dussinhoj som alla på listan :crash :hej

R1:an är ju fet nu med så pass mycket effekt och det utseendet.
Tror den komemr att regera på svenska marknaden. Den är dock lite dyrare än vissa andra...

R1:an är ju fet nu med så pass mycket effekt och det utseendet.
Tror den komemr att regera på svenska marknaden. Den är dock lite dyrare än vissa andra...

Dom skulle behållt bakkåpan,, den nya ser ut som dom försökt få på R6:ans röv...

Nyheter
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

Back