Mest onödiga och förfulande tillbehör

Denna hoj har "allt", jag såg den förra året, den används som bruksfordon...

annars tycker jag reflexväst är det fulaste man kan ha till en Mc.

Tillbehör 1.jpg
Tillbehör 2.jpg
Tillbehör 3.jpg

Mitt bidrag måste vara single cut säten, om jag har fattat det rätt så betalar man för att eliminera möjligheten att plocka upp brudar.... :va

Denna hoj har "allt", jag såg den förra året, den används som bruksfordon...

annars tycker jag reflexväst är det fulaste man kan ha till en Mc.

Där är ju fan den! Den stod på Galgberget här i Halmstad förra året. Parkerad inne i skogen på en gångstig. Trodde inte den var körbar...

Det här är då ett av de dummaste påhitten i världshistorien!

http://www.ebay.com/itm/Hairy-R-Mot...parel_Merchandise&vxp=mtr&hash=item19ce606607

Finns även som hästsvans :3freak
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-...parel_Merchandise&vxp=mtr&hash=item19d00c5891

Sen finns det ju även tanköverdrag som jag inte riktigt kommer överrens med:
http://www.ebay.com/itm/96-Yamaha-Y...Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3a7311567c

För dom som dissar tröja(ej hoodie som bara är dumt) över ställ kan jag uppmana att prova ett väl ventilerat race ställ i 5-10 plusgrader!

Mitt bidrag måste vara single cut säten, om jag har fattat det rätt så betalar man för att eliminera möjligheten att plocka upp brudar.... :va

Så säger bara någon som aldrig kört med "brudar" bakpå :tungan

Sen är det ju inte jätteofta man ser en tjej med en hjälm i handen som verkar vilja bli upplockad...

För dom som dissar tröja(ej hoodie som bara är dumt) över ställ kan jag uppmana att prova ett väl ventilerat race ställ i 5-10 plusgrader!

Jag är för devisen "form follows function" och anser att det finns utmärkta, bättre alternativ än collegetröja. Hoddie ser utomordentligt fånigt ut, särskilt när den åker upp mot nacken. Fleece, soft shell, skaljacka, helst med windstopper och vattenavstötande yta är utmärkta plagg för att göra användandet bredare. Att det förlänger säsongen är ren bonus. Benen brukar sällan bli problematiskt för min del men har beredskap för det också.

Kör ju delat ställ och bror min kör också dainese. Har testat hans jacka som är fullständigt perforerad, inte skönt utom i stan när det är löjligt varmt.

Det är alltså hoodie som utseendeattribut jag tycker ser så djupt stört ut och jag tar inte ens insektssnacket på allvar. Vilket annat hållbart argument som helst kan jag överväga.

Där är ju fan den! Den stod på Galgberget här i Halmstad förra året. Parkerad inne i skogen på en gångstig. Trodde inte den var körbar...

Jag fotade den i maj eller juni i Partille (utanför Göteborg) förra året, någon vecka senare såg jag gubben som körde den, han var en riktig udda gubbe (hippie/uteliggare), den gick i moppefart.

Jag fotade den i maj eller juni i Partille (utanför Göteborg) förra året, någon vecka senare såg jag gubben som körde den, han var en riktig udda gubbe (hippie/uteliggare), den gick i moppefart.

Motorn ser ju onekligen lite ut att vara en moppemotor med.

Jag har den för att det är sjukt mycket lättare att slänga en tröja täckt av fluglik i tvätten, än att stå och putsa och gnugga bort samma lik från det satans stället...

För övrigt, så eliminerar man risken (inte chansen som någon skrev) att behöva skjutsa i största möjliga utsträckning.

Jag har den för att det är sjukt mycket lättare att slänga en tröja täckt av fluglik i tvätten, än att stå och putsa och gnugga bort samma lik från det satans stället...

För övrigt, så eliminerar man risken (inte chansen som någon skrev) att behöva skjutsa i största möjliga utsträckning.

Om du läser mitt inlägg igen ser du att jag tycker en vanlig tröja är något bra men huvtröja not so much! Sen älskar jag att bara ha mitt raceställ alla dagar som det är 20+!

För att mer effektivt eliminera risken för skjuts så finns det ett stensäkert kort...ta bort skjutspinnarna+seat cowl(som undertecknad har)!

Sen tycker jag det bör vara svårt att flytta över vänsterhand till bromshandtaget när man ska bromsa.Om man nu ska använda alla fingrarna

Kan inte riktigt förstå grejen med örnarna.:va Måste vara AmriKanschKt:D

Bifogat

• chromeeaglesbig.jpg
    chromeeaglesbig.jpg
    65.7 KB · Visningar: 99
Mest onödiga och förfulande tillbehör...? Inget av dessa kommer ens i närheten av collegetröjan...Först köpa vindtunnelutvecklat skinnställ för femton till tjugofem tusen. Sedan täcka över med en fladdrig collegetröja...Suck...

Nåja, kan man inte åka hoj kan man i alla fall ha en provokativ text som får omvärlden att tro att man faktiskt kan åka hoj...

Ja helvete vad jag stör mig på dessa typer, huvtröjorna verkar vara för sporthojsåkare vad västar är för glidarfolk, ett sätt att söka tillhörighet som man tydligen annars saknar. Fast folk kanske använder dem för att det är för kallt med bara skinnstället? :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT