hängde på ??? ha ha ha ja ja ok då
"Dimax" här på forumet har/hade (?) en sugmotor-1600cc-streetfighter-busa som det var bra drag i. Det var den enda sugmotorhojen som hängde på Turboanderssons turbobusa när de drabbade samman på Barkarby.
om jag hängde på eller han hängde på ja det finns bevis på det.... kolla youtube vem tar vem eft. ca. 2,25 min,,,,,,,,,,,,,,he he he dimax - timo - turboanders

Halvmiljonkronors Busan från Motospeed ?
mmm men jag vetefan vart dom la ner pengarna någonstans

.. tacka vet jag e o d mc

då började saker sluta gå sönder mm.... tack erik

Ja är det inte samma? Jaghar inte frågat Lasse vem som byggt den. Den gick som en raket sist jag såg den iaf, ram och sving flexade vid växlingarna så det så ut som om den skulle desintegreras
jo det är den busan motospeed byggt motorn i eller vad dom gjorde

dom kanske

lite innan dom började bygga den...den gick sönder 1 timme efter köp ( startdrevet ) som skulle vara förstärkt...dom körde ju prostock förut innan jag o metin terrade dom lite med e och de motorer inte startar en sådan motor med 1 batteri det kommer jag i håg med gammla make my day katanan fan...........men men alla kann göra fel synd att andra får betala dom bara fan ,, nu har erik byggt motorn i alla fall den ska gå på tävlingar utomlands vissa fattar vad jag menar eller hur furstenhof

där tjänar man deg på att köra fort

kolla youtube...hayabusa vs suzuki k7 öppwn motorväg 400 meter 7000 euro,,,,,,,,,,,,,,