Goodstuff skrev:När valmers på förhand utpekade heta världsmästarkandidat ligger på nionde plats i VM, efter tolv av sexton race och efter "sopor" som Biaggi och Checa, så ska han få höra det också.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:När valmers på förhand utpekade heta världsmästarkandidat ligger på nionde plats i VM, efter tolv av sexton race och efter "sopor" som Biaggi och Checa, så ska han få höra det också.![]()
Skillnaden är att Checa och framför allt Regaine Max är over the top. För att inte säga down hill. Hayden, Hopkins, Melandri och (snart) Vermulen är framtiden, på riktiga motorcyklar.Goodstuff skrev:När valmers på förhand utpekade heta världsmästarkandidat ligger på nionde plats i VM, efter tolv av sexton race och efter "sopor" som Biaggi och Checa, så ska han få höra det också.![]()
valmers skrev:Skillnaden är att Checa och framför allt Regaine Max är over the top. För att inte säga down hill. Hayden, Hopkins, Melandri och (snart) Vermulen är framtiden, på riktiga motorcyklar.
Goodstuff skrev:....
Ditt första inlägg var klart humorbefriat och du behöver komma bort från nätspelandet - ...
Chrille skrev:Vem fan är Hopkins?
Precis som Valmers så trodde och hoppades jag mer på Hayden än vad han har lyckats prestera, men vem är denna Hopkins.
Varför är det bara tvåtakts-talibanerna som förespråkar denne hela tiden och har han tagit poäng någon gång, någonstans. Som passivt intresserad hör man många namn flasha förbi som överraskningar eller givna topplaceringar. Dock hör man bara talas om Hopkins på SH och enbart från folk som tror att man kan skruva sig snabb om man bara skär tillräckligt många dyra motordelar på vägen mot lyckans land.
Finns det någon anledning till tvåtaktskillarnas besatthett vid denne Hopkins?
EDIT/ kollade lite. Han har ju faktiskt poäng. Lite mindre än Kenny "Såoverthehillattdetintelutarlängre" Roberts, men han har poäng.
Så man är snabbare om man ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig-jag-är-en-mänsklig-vingmutter, än om man råkar ha ett fördelaktigt utseende?oFFkeFF skrev:Besatthet? Nja, så mycket höjs han väl inte. Bara det att han är en underdog på undermåligt materiel, som trots att han inte har ett pojkbandsuteseende är en jävel på att köra fort, och förmodligen jävligare på det än hayden.
Det är nog fler som tror på Hopkins än hayden, oavsett antal takter, åtminstone efter årets säsong..
valmers skrev:Så man är snabbare om man ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig-jag-är-en-mänsklig-vingmutter, än om man råkar ha ett fördelaktigt utseende?

valmers skrev:Så man är snabbare om man ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig-jag-är-en-mänsklig-vingmutter, än om man råkar ha ett fördelaktigt utseende?
Jag bara sammanfattar vad blätaktstalibanerna säger; om man ser ut som OVe och fasa från Mölnbacka, då är man tydligen automatiskt snabb(are).Chrille skrev:I en värld där Rossi rular fetast så var väl det en något märklig kommentar?
valmers skrev:Jag bara sammanfattar vad blätaktstalibanerna säger; om man ser ut som OVe och fasa från Mölnbacka, då är man tydligen automatiskt snabb(are).
Vem är det som brukar prata om Back Street Boys-utseende?Chris Ash skrev:Nej det är du som säger tvärtom. Vem är det som ständigt angriper Biaggis begynnande flint?
Chris Ash skrev:Nej det är du som säger tvärtom. Vem är det som ständigt angriper Biaggis begynnande flint?
valmers skrev:Vem är det som brukar prata om Back Street Boys-utseende?
Chrille skrev:Det förvånar inte. Som nyss inflyttad värmlänning så är det inte utan att man undrar om det bara finns frisörer i Karlstad. Så hög andel MTV-stylade "män" har jag nog aldrig sett utanför dumburken förut. Lite Fab5 över stan...
Om du visste hur mycket man får budgetera för dylikt:Chrille skrev:Det förvånar inte. Som nyss inflyttad värmlänning så är det inte utan att man undrar om det bara finns frisörer i Karlstad. Så hög andel MTV-stylade "män" har jag nog aldrig sett utanför dumburken förut. Lite Fab5 över stan...
oFFkeFF skrev:![]()
Så var det ju inte för ett par år sedan, då hade du ju passat perfekt in i Arvika![]()
Chrille skrev:I Arvika går det bra så länge inte polisen ser mig(arvikasnutar hatar långhåriga pojkar), men Karlstad känner man sig utanför i...
valmers skrev:
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!