Mer än såhär kan jag inte. Blodtrycks-högsta, nån?

RoLLER skrev:
Nu uppdaterade jag filmen lite. Jag va inte så nöjd innan, tajmingen va totalt off.

Jag lägger den här filmen på is tills i vinter pga. att jag har alldeles för mycket film tack vare alla snälla SH'are som skickat mig DV-band i drivor och jag har hur mycket film som helst att fixa med.

Prio #1 just nu e att göra klart Bogesundsrepan. Den filmen blir säkert mottagen med öppna armar...

Är det nån som är en gentleman så är det jag.

Offshore Hi-Q 69Mb Pow-wow till Xfader

Offshore (under uppladdning...) Lo-Q, good enough! 25Mb Pow-wow till John

Bisous / RoLLER
Tack o bock för en skön rulle i vanlig ordning... Måste ju säga att version 2 av rullen knäcker 1an ganska hårt.. :Bugar

Nice Rolle, alltid Quality stämpel på dina filmer. Lite kort med wtf?! kommer mer som du sa :D :tummenupp

/Regards Cel

Davo skrev:
Tack o bock för en skön rulle i vanlig ordning... Måste ju säga att version 2 av rullen knäcker 1an ganska hårt.. :Bugar

Jo men va fan. Kommer du med en platta bärka och lurar mig att göra film så blir slutresultatet knas.

Jag va ganska förvånad att jag fick ihop nåt över huvudtaget. Men man börjar kunna VV hyffsat utantill vid det här laget.

Hur som så e jag nöjd med v2.0 av fyllefilmen! I vinter gör vi halvtimmes verren av rullen!

CeltaniC skrev:
Nice Rolle, alltid Quality stämpel på dina filmer. Lite kort med wtf?! kommer mer som du sa :D :tummenupp

/Regards Cel

Thnx alotskij. Det e alltid skönt att få uppskattning! :)

Grimt skönt!

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back