Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte ju att jag kände igen nunan på dig i filmen, nu fattade jag vem du var också. Är det samma R1´a du har kvar?Davo skrev:Måste ju bara få säga att chauffören e ju hur snygg som helst.....![]()
Japp det är samma ruttna R1a som förut..johanrehn80 skrev:Tyckte ju att jag kände igen nunan på dig i filmen, nu fattade jag vem du var också. Är det samma R1´a du har kvar?
Davo skrev:Japp det är samma ruttna R1a som förut..
även om den har varit med om lite.Hehe den ser iaf rutten utjohanrehn80 skrev:man ska inte använda såna ord om en motorcykeläven om den har varit med om lite.
Davo skrev:Japp det är samma ruttna R1a som förut..
eller är det du Håkan?Det är klart att jag är Håkan... Det borde väl du veta Babsan..twinner skrev:Haha!! du liknar Håkan hemlin ju...eller är det du Håkan?

Varför undrar du?HönaPower skrev:Ni har skepparexamen hela bunten va?
Klart att du får undra... Nä jag har inte skepparexamen, har förarintyg samt ca 23 års erfarenhet av att köra båt.HönaPower skrev:Får jag inte undra?
Ni verkade ha koll bara...

Faktum är "den lådan" tar vågor ruggigt bra.. Allt hänger ju på hur fort man kör.. Dom tillfällen i filmen vi åker i vågor är farten inte särskilt hög, man får ju köra lite lugnt när man har passagerare som inte är så vana att vara på sjönHönaPower skrev:OK, man vill inte få en våg på fel ställe på den lådan!![]()
Gött mos!
Själv seglade jag hela helgen, vi loggade max 7.8 knop på undanvind! det du!![]()
HönaPower skrev:Vi fick också vår beskärda del av "skvalp" igår när en 80 fots (!!) lyxyacht passerade oss i 25 knop på 20 meters avstånd....idiot!! :kocko

RoLLER skrev:Den där båten vann Roslagsloppet med en 90-hästars motor på. Det dög inte åt Davo. Han häktade på en 200-hästars istället!![]()
!

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |