Melodifestivalen

seyou skrev:
Varför vann inte Electric banana band?
Fasen vad jag blev besviken :mad:
:fakta

Andreas Jonsson med sin engelska popp låt gick ju bort. Bengtzing låten va rätt kass men fick gå i brist på konkurrans.. fame killen gick ju också ok pga alla andra dåliga låtar graaf, spanjoren :va och kudd fjortisarna talar ju för sig själva.. Enda som va nått att ha va ju Electric Banana Band som ialla fall gjorde sitt framträdande med ironi :tummenupp

darth_igel skrev:
Sorry, kan bara inte låta bli att jävlas lite med särskrivningar och sånt...

Säg det då i ställe...jag är dyslextiker så jag vet inte vad jag har skrive fel...

darth_igel skrev:
Okej, visste inte det. Ber 1000ggr om ursäkt
:hihi Lugnt jag har ju inte sakt det :tuttar jag tar inte illa vid mej bara vart lite fundersam vad som var fel... :D

Jag totaldiggar Andreas Johnsons härliga Beatles-pop! Suverän! Skit i resten av deltävlingarna och skicka snyggot till Aten! :yoparty

ultimate_TF skrev:
"Hej Linda, jag har en kompis på ett forum som tycker du är het. Här har du hans msn. Du, förresten har du cam??"

Ungefär något sånt hade jag tänkt mig ja,,, kan ju hälsa att jag har cam också! :banana

Lena-PH har visst fått skit för att hon har gjorde anspelningar på sex. Hörde bara att hon fick till det lite snyggt en gång, men, vad som hon som va så "hemskt"!?

Linda B for Playmate!

Mark skrev:
Lena-PH har visst fått skit för att hon har gjorde anspelningar på sex. Hörde bara att hon fick till det lite snyggt en gång, men, vad som hon som va så "hemskt"!?

Linda B for Playmate!

När hon skulle dra vilka låtar som inte gick vidare sa hon: "Vi börjar bakifrån. Eller för er som är lite känsliga, från sidan" Jag tyckte var roligt, men kanske inte jätteproffsigt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg