Melodifestivalen

ultimate_TF

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
...
Detta är den officiella Melodifestivaltråden 2006

Kul att se att de två bästa låtaran går vidare från första deltävlingen.
Andreas Johnsons låt var skön.
Bengtzing stod i en klass för sig! :tuttar :drool :slicka

Tyckte hela skiten var ett stort fiasko. :zpy
Inget gick att lyssna på.
Hoppas verkligen att det är lite bättre låtar i nästa deltävling.
Nää, då var Mr. Bean på kanal 5 bättre... :D

// Lena

Skrattretande. Pinsamt. Skamligt. Värdelöst. Det enda som var bra var Sahlins helt otroligt fula kläder. Jävlar vad jag garvade, sen gick jag. Usch och fy fan.

Det enda bra med årets melodifestival var groggen. Och den blandade jag själv. :banana

Last edited:
Det enda som rocka är linda bensins smilegropar... åfysatan va snygg den tjejen är.. någon som har hennes adress?? här ska jagas!!! ggaahhhh

McB skrev:

1:a pris i:

Patetiskt: Electic Banana Band
Kortast Klänning: Linda Bengtzing
Fjortis: Kuddkrigskillarna
Gravid: Sahlene
Illasittande skinnbrallor: Fame-Magnus Bäcklund
Irländsk pubvisa: Andreas Johnson

Jaja.. jag erkänner.. satt och tittade på skiten :huvet

Fast sen gick intresset över till ölspelet.. :fyllisar

Stämmer det att carola kommer att uppträda i nån delfinal? Jag kommer isåfall kolla på det programmet, carola är nämligen het som saaaatna prrrrrrkele!

Besvikelsen över att jag inte får se en sekund av OS mattades av något när jag insåg att jag slipper exponeringen av melodifestivalen. Inget ont som inte har något gott med sig. :tummenupp

Thermal skrev:
Besvikelsen över att jag inte får se en sekund av OS mattades av något när jag insåg att jag slipper exponeringen av melodifestivalen. Inget ont som inte har något gott med sig. :tummenupp

Varför vann inte Electric banana band?

Fasen vad jag blev besviken :mad:

Min ursäkt att jag tittade på en del av programmet: Jag hälsade på mina föräldrar och då var det på..
Men eftersom jag åkte efter typ halva har jag en fråga: Uppträdde tuttifrutti-Hanna? Hanna Graaf skulle uppträda läste jag på Metro.. Satans att man missat henne..

Skryt: Min högra arm smekte hennes högra tutte på Elmia -04. Helt klart något att stolt berätta för barnbarnen i framtiden..

Rash skrev:
Min ursäkt att jag tittade på en del av programmet: Jag hälsade på mina föräldrar och då var det på..
Men eftersom jag åkte efter typ halva har jag en fråga: Uppträdde tuttifrutti-Hanna? Hanna Graaf skulle uppträda läste jag på Metro.. Satans att man missat henne..

Skryt: Min högra arm smekte hennes högra tutte på Elmia -04. Helt klart något att stolt berätta för barnbarnen i framtiden..

Ja hon uppträde med kanske den sämsta låten av alla, och hon visade inte mycket skin. Hon stod still på samma ställe hela tiden och rörde lite på armarna.

KalleNorton skrev:
Stämmer det att carola kommer att uppträda i nån delfinal? Jag kommer isåfall kolla på det programmet, carola är nämligen het som saaaatna prrrrrrkele!

Ja hon ska vara med i sista deltävlingen. Hon kommer säkert att vinna skiten oxå. :huvet

Hörde att nån sjöng på portugisiska (stavas) eller nå liknande.... :va hmmmmm en fråga bor inte vi i Sverig :confused: :näsblod Ska man då inte sjuna på svenska.
Lite dåligt att dom släppt på språk kravet anser jag.

Kakan skrev:
Hörde att nån sjöng på portugisiska (stavas) eller nå liknande.... :va hmmmmm en fråga bor inte vi i Sverig :confused: :näsblod Ska man då inte sjuna på svenska.
Lite dåligt att dom släppt på språk kravet anser jag.

Vi skriver på svenska också....

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...