Melodifestivalen... fy fan!

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Kan ni fatta att jag har en fru som först blivit bjuden på deltävlingen i Leksand, och sedan BETALAT för att se skiten i globen?! -Frivilligt! :huvet

N.Blomqvist skrev:
Kan ni fatta att jag har en fru som först blivit bjuden på deltävlingen i Leksand, och sedan BETALAT för att se skiten i globen?! -Frivilligt! :huvet
MELODIFESTIVALEN RÅKCAR!!!!!! :yoparty :yoparty :yoparty

LENA PH, NYMFOSEXGUDINNA!!! :yoparty :yoparty :yoparty

Kollar inte på skiten så jag kan inte uttala mig om Lena PH:s vara eller icke vara i detta sammanhang. Känner mig inte mer manad att se eländet efter alla dessa kommentarer heller. Lena PH står dessutom ungefär lika högt på min favoritlista som Agneta Sjödin..... :3freak :4skrika

Nienna skrev:
Kollar inte på skiten så jag kan inte uttala mig om Lena PH:s vara eller icke vara i detta sammanhang. Känner mig inte mer manad att se eländet efter alla dessa kommentarer heller. Lena PH står dessutom ungefär lika högt på min favoritlista som Agneta Sjödin..... :3freak :4skrika

Vad är det för fel på agneta sjödin nudå :mad: (förutom hennes tvivelaktiga val av pojkvänner)

Javafan, det finns värre saker här i livet o gnälla om. Lena PH kanske inte må vara världens bästa programledare, men hon kör sin egen grej och skiter i alla andra. Dessutom rockade The Poodles hårt :yoparty

MikkE skrev:
Tror bestämt att Rejvis har sniffat för mkt börnisar
hehe ,möjligen är det så.

Men jag är typ uppvuxen med melodifestivalen som ett program där man är med hela familjen o så, förr var det bra, numera sämre dock:(

Men i lördags så hände det nåt kul för första gången på länge, THE POODLES spelade riktigt riktigt bra och jag hoppas att dom går vidare :)

Blip skrev:
Vad är det för fel på agneta sjödin nudå :mad: (förutom hennes tvivelaktiga val av pojkvänner)

Jamen lyssna på människan bara!
Men hetsa inte upp dig nu, du får gärna tycka om A Sjödin! :pannkyss Smaken är som bekant som :arsele

Melodi-vadå-vadå? :va

Zappar förbi Lena BH fortare än min egen skugga. Eller nått..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg