Melodifestivalen... fy fan!

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
Känner mig nästan tvungen att titta efter all kritik som man har hört.

Och jag förstår vad de menar... Lena PH kan gott och väl hålla sig bakom kameran istället. Alt hon säger är relaterat på sex eller kritiken mot henne. Tycker själv inte att det är så bra att minderåriga ska får se eller höra detta. å, man blir så trött!

Återuppliva fröken Sverige istället och lägg ner melodifestivalen!

Helt vansinniga tittarsiffror har de också. :kocko

Gustav1 skrev:
Återuppliva fröken Sverige istället och lägg ner melodifestivalen!

Helt vansinniga tittarsiffror har de också. :kocko
Prixajsly!

Och nu är det Gregor på scen... va fan är det för skit som de tar fram!?!??! :argpådato

hehehehe...verkar som man blir sittande här istället när melodifuckingfestivalshelvetet pågår...
Men det e ju fan så mycket trevligare.
Idag har jag förvarnat grannarna att våren snart e här med hjälp av Herr KTM och Mr R1..de har vrålat ut sin glädje på gatan och Mr R1 har rökt i garaget...
Årets första burnizzzz..

Vem fan har tid och ork över till sånt?
Har dock hört av folk och fä att det visst har rätt mkt, (mer än vanligt), bottenskrap.

Jaha, titta det går ju nu!
Man lär väl få höra vinnaren till leda sen gissar jag...

Sitter och lider av melodierna ! Kan ingen med makt och trovärdighet kunna avfärda denna tävling som komersiellt skit producerat av musikbranchen !
Inte fan är det en tävling med inskickade bidrag av svea rikes invånare !
halva starfältet är inskickat av låtmakare som ingela pling forsman eller geson
vad han nu heter :gnissla :zpy
Och ja nog kan jag stänga av tv:n men då skulle min sambo bli lite sneeee och
:4skrika

Allt är bara BULLSHIT
Jävla sörja til tv program :mad:

Lena PH ser verkligen ut som en slampa på scenen i den där morronrocken eller hur? :va
///Jonte

Last edited:
MikkE skrev:
Känner mig nästan tvungen att titta efter all kritik som man har hört.

Och jag förstår vad de menar... Lena PH kan gott och väl hålla sig bakom kameran istället. Alt hon säger är relaterat på sex eller kritiken mot henne. Tycker själv inte att det är så bra att minderåriga ska får se eller höra detta. å, man blir så trött!

Äsch, du har inte förstått. Programmet handlar om Lena Ph, allt annat än det som handlar om henne är enbart rökridåer.

Blir sämre och sämre för varje år..

Fan ingen låt som är bra längre..

Det var iallafall bra att det enda som kunde liknas med rock FAKTISKT var en av vinnarna, har sett dem spela 80-talscoveers flera gånger, jävligt bra faktiskt! Go Poodles!:rock

Kongo skrev:
Det var iallafall bra att det enda som kunde liknas med rock FAKTISKT var en av vinnarna, har sett dem spela 80-talscoveers flera gånger, jävligt bra faktiskt! Go Poodles!:rock

VA är poodels med i melodi festivalen? dom är ju faktisk ett riktigt bra coverband annars... :yoparty

Edit: (stödjer dock fortfarande bojkoten....)

Last edited:
appelvikaren skrev:
Lena PH ser verkligen ut som en slampa på scenen i den där morronrocken eller hur? :va
///Jonte

Ja, visst såg det ut som en morgonrock...som inte va ordentligt stängd. :tuttar :rolleyes:

Nä, den där skiten till program tittar jag INTE på igen. Var bortbjuden igår och familjen i fråga skulle promt se, naturligtvis småbarn som fick styra.

Och den där jävla pausunderhållningen...med dom där som spottade bollar mellan varandra... fi fan vad äckligt. :zpy

Nä, bojkott va ordet....en bra bok är att föredra.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg