Hallå! en polare ska ta mc-kort tung, och har klurat lite på en båge som idag är reggad 25kw, hur går man tillväga för att regga om den till tung?
(Det är en billig GSX750 körskolehojj han kollar på)
tips mottages
LB
(Det är en billig GSX750 körskolehojj han kollar på)
tips mottages
LB

