Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va fan, du är ju kul ju.BrInK skrev:1. inte min hoj.. tillhör moto-gg här på forumet
2.ja d e en pasini
3.ett gianelli blås till en scooter moppe racer
4.bizeta??? va e det? nej Brink-evo -racing heter detta...
5.hojen hängde inte på 6.2 hästars grc innan och nu wheelar den om 9hk GEM....![]()
6.90 kg brukar jag klara men jag tränar inte längre?
Peccus skrev:Va fan, du är ju kul ju.
Bizeta blåsen är de som "äger" på minimoton i största allmänhet, det som sitter standard på DM och GRC RSR.
90Kg? Det är ju grymt bra ju.... Men seriöst, finns det inte någon stackare i Malmö med en minimoto bromsbänk? Vore helkul att få veta vad den bänkar. En DM som går riktigt bänkar runt 8.5HP (på bakhjulet då självklart). Du skulle kunna bli rik om du lyckas klå bizetarören...![]()
BrInK skrev:6.90 kg brukar jag klara men jag tränar inte längre?
TheDude skrev:Jag skumläste och tyckte att det stod 6,90 kg, hehe![]()

BrInK skrev:nej det stod
1.
2.
3.
4.
5.
6.90kg
![]()
Therudeboy skrev:Hittar ingeting om Polecat FX.
Detta är taget från Bikes tidning.
En nyhet detta året är denna svensktillverkade värsting som även kan fås med kolfiberchassie och titan gaffel. Bak sitter det skivbroms som underlättar bakhjulskörning och däcken är av riktig racetyp. Den ettriga tvåtaktaren ger dig roliga upplevelser på rad.
Motor: 1 cyl,2takt, luft/vattenkyld, 40-60cm3 4,2-12hk
Vikt: 18kg sadelhöjd: 380mm
Pris: 15 995:-
Tur att det visas vem som tillverkar, så nu hoppas jag någon på w-motoracing eller pocketbike ser detta så vi kan få mer info om denna skönhet![]()
Är det tillfälligt med grundmodeller för 8500:- eller går det att få tag på till det priset mest hela tiden? Blev ju också sugen på att skaffa minimoto, men måste sälja av lite skrot förstBrInK skrev:026-180020 Gävle Bike Center, har beggade från 8500:- men då är det exakt sån som kato o gamlot har...
ps. "talpai" vill dela minimoto me nån om det är ett alternativ?
Annars finns detta http://217.211.95.201/phpBB2/index.php 140 reggadeKNAS skrev:Jag tycker att vi behöver ett minimotoforum här på sporthoj.com. Någon som håller med?
Tack The PilotThe Pilot skrev:
Hampe #66 skrev:Hint: Det står typ längst bak i tidningen alla importörer o tillverkare o sånt...
Annars kan du ringa 0476-41119 o kolla med Peo...
/Hampe
KNAS skrev:Tack The Pilot.
Hittade en webbsida med Sidecar-minimotos. Jag skulle då inte vilja vara burk.
![]()
http://pocketbike.com/sidecars.htm
Max skrev:Jag har nu blivit med minimoto!
Therudeboy skrev:Kan tala om för dig att jag redan lyckats lista ut det, sen hittat nummer och adress och allt det där, men saknar en hemsida.
Hampe #66 skrev:
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo