Cathy
Ny medlem
Hultan skrev:Vill inte pojkarna i klubben göra det åt dig längre nu då?
Har cathy varit dum?
![]()
Jodå, det är inga problem..
Och nej då, alltid lika snäll...
Singlade slant och det föll på forumspojkarna.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hultan skrev:Vill inte pojkarna i klubben göra det åt dig längre nu då?
Har cathy varit dum?
![]()
Hultan skrev:Jag vet vart och när det skall bytas olja, oljefilter, drev och tvätta luftfilter på en Gixxer...
Några kvinns som vill se mig i min svettiga bara överkropp göra dessa saker?
(Det får ni inte för det är ett kallgarage![]()
Då kan du sätta degen på jäsning nu!Blue_Queen skrev:Jag tar gärna med mig bullar till fikan mellan meken
Kanoners!Red_Ninja skrev:Till bullarna tar jag nybryggt kaffe
Då får vi väl se till att fixa det nån dag, åk till biltema och köp olja och till nån mc-shop och köp oljefilter så är det fixat i ett kick!..Cathy skrev:Jodå, det är inga problem..
Och nej då, alltid lika snäll...
Singlade slant och det föll på forumspojkarna.![]()
![]()
Oja....andersson turbo skrev:Hmm man får kanske flytta till göteborg det verkar finnas mycke meckande tjejer där hehe![]()
red_ninja skrev:Mark< Var ligger Hovås nypongång? Är det där det händer saker nu i helgen??
Edit: ja kollade kartan nu: )![]()
Olja på biltema, i mc ingen bra ide, köp olja som är gjord för att vara i en högvarvig mc.Hultan skrev:Då får vi väl se till att fixa det nån dag, åk till biltema och köp olja och till nån mc-shop och köp oljefilter så är det fixat i ett kick!..![]()
Vet du vad det är för olja som Biltema säljer?Yamaha farfar skrev:Olja på biltema, i mc ingen bra ide, köp olja som är gjord för att vara i en högvarvig mc.
Borde funka med biltemaolja i en motard då.... Rödmarkering på 7500 rpm...Yamaha farfar skrev:Olja på biltema, i mc ingen bra ide, köp olja som är gjord för att vara i en högvarvig mc.
de blir problem med just kopplingen vet de pga haft just de problemet(ändå köpt oljan på yamaha center)så ett gott råd köp riktig olja kan vara =dyrCoola Ola skrev:Borde funka med biltemaolja i en motard då.... Rödmarkering på 7500 rpm...![]()
Tror faktiskt att smörjegenskaperna duger, det är väl koppling och sådant som kan bli problem med.
Coola Ola skrev:Borde funka med biltemaolja i en motard då.... Rödmarkering på 7500 rpm...![]()
Tror faktiskt att smörjegenskaperna duger, det är väl koppling och sådant som kan bli problem med.
Mark skrev:Japp, länge sen vi sågs!
Väl mött alla, tjejer som nybörjare!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |