Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver laga min sjuhalva till en literLånga farbron skrev:Om det nu blir av,Så vill jag ha traktameten om jag skall åka till Uppsala och trelleborg
Men ett kanske bättre upplägg är väl att någon som har plats och en hoj som tex behöver bytas något på hojtar till så kommer man dit och gör det med en liten frågestund och genomgång av viktiga saker runt just den reparationen.
Hultan skrev:Jag behöver laga min sjuhalva till en liter
Nåt du kan kolla på?
![]()
Mark skrev:Jag tycker att de skulle vara trevligt med en kurs om hur man skruvar/mekar/trimmar/justerar en motorcykel.
Vi börjar på en väldigt lätt nivå, så att ALLA ska kunna vara med. Tjej som kille, gammal som ung.
Jag har försökt fått frugan att inse att hennes plats är i hemmet de e bara trams att kvinnor ska vara som män .Männen ska gå på kokkurser och annat skit så ingen kvinna kommer in i mitt garage.
Så mitt råd KVINNOR SKA INTE smutsa ner era mjuka händer som ska klia mig på ryggen och på ..... på kvällarna.
Har provat det, men det blidde bara 0,8 literLånga farbron skrev:Lätt..tejpa på en Zundapp cylinder på sidan...klart
Hultan skrev:Har provat det, men det blidde bara 0,8 liter![]()
Caba skrev:Gbg om jag inte läste felMitt andra hem, älskar verkligen den staden. Eftersom jag är 50% Boråsare och 50% Uppsalare (ursäkta att jag inte skriver korrekt) så e det stor chans att jag befinner mig där
![]()
Miss_Orchidee skrev:och mark: ditt snack om skitsnack kan du lägga ner, alla har rätt till en åsikt...... och jag tyckte det var en bra ide för dom som verkligen ville det, men jag vill inte vara med, verkar som folk är lata eller tafatta som inte kollar själva om dom klarar det.......eller så är det bara jag som är dum nog att mixtra med min stackars hoj....
gurra snurra skrev:Mark skrev:Jag tycker att de skulle vara trevligt med en kurs om hur man skruvar/mekar/trimmar/justerar en motorcykel.
Vi börjar på en väldigt lätt nivå, så att ALLA ska kunna vara med. Tjej som kille, gammal som ung.
Jag har försökt fått frugan att inse att hennes plats är i hemmet de e bara trams att kvinnor ska vara som män .Männen ska gå på kokkurser och annat skit så ingen kvinna kommer in i mitt garage.
Så mitt råd KVINNOR SKA INTE smutsa ner era mjuka händer som ska klia mig på ryggen och på ..... på kvällarna.
Har du hittat hit först nu Gurra ?
Hopp iväg och förbered dig för racet istället
![]()
Och vi känner väl alla forumets lilla retsticka Gurra snurra som gärna vill skapa lite debbat tror jag.
Ja, det var precis nåt sånt som jag hade tänkt mig. Därför ska ju den man är hos ansvara dom dom nybakade bullarna.Långa farbron skrev:Om det nu blir av,Så vill jag ha traktameten om jag skall åka till Uppsala och trelleborg
Men ett kanske bättre upplägg är väl att någon som har plats och en hoj som tex behöver bytas något på hojtar till så kommer man dit och gör det med en liten frågestund och genomgång av viktiga saker runt just den reparationen.
Mark skrev:..........eller bara tanka utan att spilla?!
Cathy skrev:Vem e spindelvakt då???![]()
Långa farbron skrev:Isis,eller så får du ett par stövlar med plankor under så du kan jaga dom.
Victor skrev:Men hojen på din avatar har en ägare, och han är forummedlem.
Coolt va?
gurra snurra skrev:Mark skrev:Jag har försökt fått frugan att inse att hennes plats är i hemmet de e bara trams att kvinnor ska vara som män .Männen ska gå på kokkurser och annat skit så ingen kvinna kommer in i mitt garage.
Haha lycka till att hålla frugan från garaget. Men oroa dig inte, de flesta kvinnor kan göra mer än en sak i taget så du får säkert omtanke du med![]()
Antar att du undrar VAR och inte VAD detta ska hålla till?!MaddeU-a skrev:Låter intressant i mina öron! Men vad ska detta hålla till?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |