MrC
\,,/(O_O)\,,/
Jag tycker man skall hänga ut firman iallafall, hur många personer kommer bli blåsta denna säsong? (många tror jag) Och det är jävligt trist, för farbror blå har inget att gå på (firman kommer neka att dom servat hojen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror han skulle bli lite tveksam om du trycker upp en stor lurvig nyhetsmikrofon i ansiktet på honom.![]()
... förmodligen sitter han och funderar på om han ska göra nåt eller om han ska skita i det, och därför kan jag väl ge han några dagar för att se om jag får något. ...
Tycker nästan att du e lika skum du. säger man A får man säga B.
Om du nu tror att han läser här på SH så kan vi ju få hans syn på
hela saken,Fast det kanske inte så bra för dig.han kan ju ha en
annan syn på det hela.
Detta var ett roligt svar direkt kopierat från min mail, men har suddat några detaljer som namn o email.
Jag: det låter bra det, jsg ska ringa honom i eftermiddag. får man nåt papper på allt som har gjorts, det kan vara bra att ha när jag ska sälja hojen. jag hör av migf sen
Den 30 april 2010 07.41
Han:jag skriver kvitto för allting sen.
oj vill tillägga detta också:
Han: Tror ja, det kvar 3-2 mm djup på båda däck, med växellåda behöver inte göras något, ska bara justeras kopplingen trolig viss.
Totalt fel angående däckdjupet jag ville ju byta däck också ifall dem var så pass slitna att dem inte skulle gå igenom besiktningen, men han sa som ni ser e 3-2mm kvar på däcken o tror att det ska gå igenom. När två andra sa till mig nu igår och idag och en annan innan inlämnandet att däcken går inte igenom speciellt inte framdäcket som nästan e slicks. tycker väl en mekaniker ska vara så pass kompetent så han vet om ett par däck går igenom en besiktning. tre relativt kunniga privatpersoner har kört min hoj o konstaterat växelproblemet.
pm företaget till mej
vad va mc inlämnad för ?
r1 lådor har ju haft knas med tidigare om du kollar i r1 tråden men detta märker man ganska bra
Och om du vill dyta däck så e det bara o byta du har en egen vilja eller
sen om denna firma lämnar vidare vissa jobb till andra detta händer
vart i bromma bor du ? pm ja bor där i bland![]()
//Robin
har aldrig bytt däck, o vad jag har förstått måste man ha nån maskin eller nåt.
men en schysst kille här på sporthoj kunde hjälpa mig mot en liten slant![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |