cRoC skrev:Köpte en suzuki K50 när jag var tolv för 500kr. Startade inte, där lärde jag mig ALLT inom 2takt ialla fall.
Ja kan man lära sig ALLT inom 2-takt genom att skruva K50, då är man bra säker...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
cRoC skrev:Köpte en suzuki K50 när jag var tolv för 500kr. Startade inte, där lärde jag mig ALLT inom 2takt ialla fall.
P.Björk skrev:Själv så föddes man med en verktygslåda (Tuolakapako eller nåt sånt på finska) i handen och med en oljeflaska som napp.På den vägen är det. Handböker är för folk som inte vet vad dom gjort eller gör.Personligen så gillar jag inte dom,man behöver ju inte tänka om man har en sådan.
Var nog när du skruvar, så blir det inga skruvar över.
skulle vilja se dig skruva i en NSR500V eller RV211(eller vad den nu heter)cRoC skrev:Köpte en suzuki K50 när jag var tolv för 500kr. Startade inte, där lärde jag mig ALLT inom 2takt ialla fall.
kajlyl skrev:skulle vilja se dig skruva i en NSR500V eller RV211(eller vad den nu heter)
kan du allt borde du jobba inom GP![]()
kajlyl skrev:skulle vilja se dig skruva i en NSR500V eller RV211(eller vad den nu heter)
kan du allt borde du jobba inom GP![]()
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |