Medlemsskap i SMC 2006

Joe Schmoe skrev:
Är det bara skicka in 250 pix till 646806-0 och skriva medlemsnummer eller brukar de skicka ut ett inbetalningskort?
Måste bara kommentera din avatar.
Såg precis Bad Santa (för andra gången) och den är sjukt rolig :rofl

sandstream skrev:
Måste bara kommentera din avatar.
Såg precis Bad Santa (för andra gången) och den är sjukt rolig :rofl

Såg den själv istället för Kalle på julafton i år, blir nog en tradition. Hela familjen satt och garvade arslet av sig.

Neutral skrev:

Fast det gäller väl nya medlemmar, jag är ju medlem och undrar när jag ska betalaför 2006.

Det kommer ett inbetalningskort så småning om men ett tips är att betala in senast den siste februari. Då blir det inget avbrott av MC-Folket och man får SMC-kalendern i tid.

Svep skrev:
Vad exakt ger det att vara medlem?
SMC strider för oss i alla sammanhang och ger oss ett ansikte utåt annat än Bandidos och liknande mc-föroreningar.

Oavsett ovanstående som jag tycker är viktigast så har MC-folket, tidningen, blivit bättre på senare år och är bara den värd pengarna, särskilt om man någon gång åker längre än en tank soppa då de är väldigt bra på alla sorters restips.

Du kan också tjäna in pengarna på rabatter, t ex bensin, försäkring, däck och färjebiljetter. :tummenupp

Jag är ansluten via en klubb (= rabatt), men var och en betalar direkt till SMC. I år kom inbetalningskortet redan innan jul. Jag blev riktigt förvånad, då det var minst en månad tidigare än vanligt...

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN