KGK
1200
Kollade in priserna på invigningen för mediamarkt men tycker inte de är revolutionerande så hoppar nog över att åka dit första dagarna för att trängas.
www.mediamarkt.se
www.mediamarkt.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KGK skrev:2493543Kollade in priserna på invigningen för mediamarkt men tycker inte de är revolutionerande så hoppar nog över att åka dit första dagarna för att trängas.
www.mediamarkt.se
korvgubbe skrev:Och försov mig så jag kom 40 minuter sent till jobbet.![]()
KGK skrev:2494186
kanske gått bättre om du läst tidningen kl.00.05 på nätet istället.
korvgubbe skrev:2493792Jag ställde klockan på 06 för att kunna kika på erbjudandena och ev. åka dit i hopp om att hitta en prisvärd plasma(inga pikar tack
morlock skrev:2494245![]()

korvgubbe skrev:2494251Hålla på å himla med ögonen sådär..?!?! Du är ju värre än min tös!![]()

korvgubbe skrev:2493792Jag ställde klockan på 06 för att kunna kika på erbjudandena och ev. åka dit i hopp om att hitta en prisvärd plasma
KGK skrev:
Har du både jobb och tös, oh vad jag har underskattat dig i onödankorvgubbe skrev:2494251Hålla på å himla med ögonen sådär..?!?! Du är ju värre än min tös!![]()

Maxxi skrev:2494888Har du både jobb och tös, oh vad jag har underskattat dig i onödan![]()
Mohaha får provakorvgubbe skrev:2495018Japp, jag jobbar på Samhall och raggade därefter på en gemensam tillställning som ordnades av Synskadades Riksförbund!![]()
You should try it!
T.o.m du skulle lyckas där!
Küngen skrev:2494777Hahaha... Underbart att dom startar krig mot varandra![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |