Mediahora igen...

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
:yoparty

En helsida i lokaltidningen "Strängnäsjournalen"

Bifogat

• journalen_20050817.jpg
    journalen_20050817.jpg
    119.4 KB · Visningar: 824
Fan va freeschhht!! Säger bara Miggerrri Miggerri Miggerriie MACK!!! Ses nere på knudan!

Tackar! :Bugar

Tycker det blev bättre den här gången än dom tidigare 3. Men hon (reportern) har fortfarande svårt att skilja på dom olika klasserna, och skillnaden på SM poäng, SO poäng, och Uppklassningspoäng.
Förstår iofs att det kan vara en djungel för den oinsatte med B-race, SM-deltävlingar, och SO-deltävlingar, och alla olika klasser.

Men som sagt, bättre den här gången. Nu behövde hon i alla fall inte ringa tillbaka efteråt och fråga om vi svänger både åt höger och åt vänster... :hihi

All PR är bra PR heter det väl...
Dom vill kanske göra nån form av säsongssammanfattning senare, sen ska det jagas sponsorer inför nästa år... :tummenupp

Macke skrev:
All PR är bra PR heter det väl...
Sant. All exponering underlättar alltid och alla tillfällen måste man ju ta. Det gäller hela spannet, vare sig man kör i korpen eller VM, om man vill exponera sig själv och sponsorerna. Sen får de som säger att man säljer ut sig tycka vad de vill. KUNGLIGT jobbat Macke :tummenupp
Tyvärr får du nog inte chansen att varva mig på Knudan utan jag fokuserar nu helt på att komma på pallen i Karlskoga den 11:e (D.v.s jag förväntar mig att alla ni snabba grabbar inte kommer dit och kör ) :)

KennethN skrev:
Sant. All exponering underlättar alltid och alla tillfällen måste man ju ta. Det gäller hela spannet, vare sig man kör i korpen eller VM, om man vill exponera sig själv och sponsorerna. Sen får de som säger att man säljer ut sig tycka vad de vill. KUNGLIGT jobbat Macke :tummenupp
Tyvärr får du nog inte chansen att varva mig på Knudan utan jag fokuserar nu helt på att komma på pallen i Karlskoga den 11:e (D.v.s jag förväntar mig att alla ni snabba grabbar inte kommer dit och kör ) :)

Vafalls!!!! :fatta!
Vad är det för dumheter? Klart du ska köra Knutstorp! Vi brukar ju alltid ah så bra fighter! Jaja, ska försöka hänga på dig på Åsen då istället, helvete vilken fart du fick upp där sist... :tummenupp

KennethN skrev:

Nej du ska köra knudan. det är fan den roligaste banan i sverige.

Macke? ska du köra SO på karlskoga den 11:e?
Inget b-race på linköping??

sunkan skrev:
Nej du ska köra knudan. det är fan den roligaste banan i sverige.
Ja alla säger det.
Men tyvärr så skiter det sig denna gång. Hade t.o.m sovplats hos TIF racing gänget i husvagnen (tackar ödmjukast. Ni är kungar :Bugar vad skulle jag göra utan er ) men det funkar tyvärr inte med kalendern och allt som är inbokat :( Vi syns på åsen istället nästa vecka. Faan va roligt vi skall ha !! :)

Macke skrev:
Vafalls!!!! :fatta!
Vad är det för dumheter? Klart du ska köra Knutstorp! Vi brukar ju alltid ah så bra fighter! Jaja, ska försöka hänga på dig på Åsen då istället, helvete vilken fart du fick upp där sist... :tummenupp
Du kan vara lugn. Du tar mig lätt nästa vecka. Jag hade bara tur, åsså tror jag att det var lite nedförsbacke :)

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back