Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Webspy skrev:Galet stort !
Gå med i Jehovas så kommer du att äga strängnäs![]()
Macke skrev:
En helsida i lokaltidningen "Strängnäsjournalen"
Sant. All exponering underlättar alltid och alla tillfällen måste man ju ta. Det gäller hela spannet, vare sig man kör i korpen eller VM, om man vill exponera sig själv och sponsorerna. Sen får de som säger att man säljer ut sig tycka vad de vill. KUNGLIGT jobbat MackeMacke skrev:All PR är bra PR heter det väl...
KennethN skrev:Sant. All exponering underlättar alltid och alla tillfällen måste man ju ta. Det gäller hela spannet, vare sig man kör i korpen eller VM, om man vill exponera sig själv och sponsorerna. Sen får de som säger att man säljer ut sig tycka vad de vill. KUNGLIGT jobbat Macke
Tyvärr får du nog inte chansen att varva mig på Knudan utan jag fokuserar nu helt på att komma på pallen i Karlskoga den 11:e (D.v.s jag förväntar mig att alla ni snabba grabbar inte kommer dit och kör )![]()
KennethN skrev:Sant. All exponering underlättar alltid och alla tillfällen måste man ju ta. Det gäller hela spannet, vare sig man kör i korpen eller VM, om man vill exponera sig själv och sponsorerna. Sen får de som säger att man säljer ut sig tycka vad de vill. KUNGLIGT jobbat Macke
Tyvärr får du nog inte chansen att varva mig på Knudan utan jag fokuserar nu helt på att komma på pallen i Karlskoga den 11:e (D.v.s jag förväntar mig att alla ni snabba grabbar inte kommer dit och kör )![]()
sunkan skrev:Macke? ska du köra SO på karlskoga den 11:e?
sunkan skrev:Inget b-race på linköping??
Ja alla säger det.sunkan skrev:Nej du ska köra knudan. det är fan den roligaste banan i sverige.
vad skulle jag göra utan er ) men det funkar tyvärr inte med kalendern och allt som är inbokat Du kan vara lugn. Du tar mig lätt nästa vecka. Jag hade bara tur, åsså tror jag att det var lite nedförsbackeMacke skrev:Vafalls!!!!![]()
Vad är det för dumheter? Klart du ska köra Knutstorp! Vi brukar ju alltid ah så bra fighter! Jaja, ska försöka hänga på dig på Åsen då istället, helvete vilken fart du fick upp där sist...![]()
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |